czwartek, 19 maja 2016

BIAŁA KOSZULA I BANDANKA


Białą koszulę powinna mieć każda kobieta w swojej szafie.
Ja wybrałam taką o męskim kroju, która idealnie będzie pasowała zarówno do eleganckich stylizacji jak i tych casualowych. Tym razem połączyłam ją z granatową spódnicą o długości midi oraz brązowymi botkami z frędzlami. Dodatki w postaci dużej bransoletki oraz bandanki przewiązanej na szyi nadają charakteru całej stylizacji. 

Bandankę pamiętam z czasów dzieciństwa, nazywaliśmy ją po prostu chustą. Pamiętam, że miałam czarną w drobne kwiatuszki, nosiłam ją często jako opaska na włosy lub jako okrycie na głowę(zamiast czapki z daszkiem lub kapelusza) gdy szłam z mamą do lasu na jagody lub grzyby.
Modna w latach 90-tych, była symbolem buntu i niezgody a w końcu- dobrego stylu. Zaczęła powracać w wydaniu 
pin up oraz  hippie. Chustę we wzór paisley  noszono przewiązaną na szyi, przegubach lub na głowie. 
Na chwilę zapomniana powróciła tej wiosny i możemy nosić jak tylko chcemy. Jest świetną alternatywą dla biżuterii.

PS. Pomimo, że bandanka jest bardzo modna nie mogłam znaleźć jej w żadnym stacjonarnym sklepie, aż w końcu przypadkowo zobaczyłam na dziale dziecięcym i to ostatnią sztukę.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Pozdrawiam :-)












 koszula/shirt - sh
spódnica/skirt - sh
buty/boots - Zalando
bransoletka/bracelet - Diva



5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł!
    Bandanka bardzo ładnie ożywiła całość i zastąpiła naszyjnik/wisior!

    Podobają mi się też buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz:) podoba mi się Twoja spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, lubię duże bransolety, więc Twoja bardzo przykuła moją uwagę i chyba nawet mam podobną :-) Bardzo podobają mi się również Twoje włosy. Pozdrawiam Cię Jeanette :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe połączenie! Ja zbieram się do kupna takiej chusty, ale w moim wydaniu to zdecydowanie zwrot w kierunki pin up. W dzieciństwie miałam kilka takich chustek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bandanka świetnie kontrastuje z resztą stroju. Hah, na dziale dziecięcym można znaleźć czasem prawdziwe cuda ;)
    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)