niedziela, 8 maja 2016

BIAŁA BLUZKA I DZWONY


Moda z lat 70 totalnie opanowała aktualne trendy.
W sklepach znajdziemy nie tylko ubrania czy buty ale i mnóstwo dodatków  charakterystycznych dla stylu boho, hippie oraz disco. Projektanci zainspirowali się także latami 90, stąd możemy znaleźć bieliźniane sukienki, krótkie topy, ogrodniczki, a najmodniejszym dodatkiem jest plecak i bandana (chustka). Na wiosnę-lato 2016 nie zabraknie także falban w stylu flamenco, romantycznych koronek oraz pasteli. Zdecydowanie każdy znajdzie coś dla siebie.

Jak już wiecie absolutnie pokochałam dzwony, bo nie tylko wydłużają mi nogi (wybieram te z wyższym stanem) ale i są bardzo wygodne. Mam ich w szafie dwie pary z jasnego i ciemnego dżinsu. 
W dzisiejszej stylizacji dzwony połączyłam z luźną, białą bluzką z  koronkowym haftem. Brązowe botki na niezbyt wysokim obcasie jeszcze odrobinę dodają mi kilka centymetrów wzrostu. Na chłodniejszy dzień nie mogło zabraknąć wiosennego płaszcza. Idealna stylizacja na ''bieganie'' po mieście lub wypad z przyjaciółmi na obiad. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)













spodnie/jeans - H&M
bluzka/blouse - Zara
buty/boots - no name
torebka/clutch - sh
płaszcz/coat - sh

9 komentarzy:

  1. Ale pięknie wyglądasz! Cudowna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje boho stylizację;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna bluzka, całość śliczna, wiosenna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam dzwony a Ty jak zwykle wyglądasz obłędnie !!! Bluzeczka też jest super, a w ogóle to całość jest bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Cię Jeanette :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)