wtorek, 19 kwietnia 2016

ZIELONA I CZERWONA KRATA




Krata nigdy nie wychodzi z mody i pasuje dla każdej sylwetki oraz wieku.
Idealnie pasuje na co dzień, zwłaszcza  kiedy nie mamy czasu na myślenie co na siebie założymy.

W tej stylizacji postawiłam na płaszcz w kratę  z przewagą koloru butelkowej zieleni. Przekornie dobrałam czerwony kraciasty szal oraz buty ze wstawkami z podobnym wzorem. Cała reszta czyli spodnie, zwiewna bluzka oraz torebka jest w kolorze czarnym.

Kochani a buty są moim ostatnim zakupem za jedyne 17zł (nowe). Oczywiście znalazłam je przypadkowo w sh. Od razu zwróciły moją uwagę, są przede wszystkim inne, nikt w takich nie będzie biegał po mieście.  
Jak Wam podoba się takie połączenie?









płaszcz/coat - sh
bluzka/blouse - River Island (sh)
szal/scarf - sh
spodnie/pants - no name
buty/shoes - sh
torebka/clutch - River Island (sh) 

9 komentarzy:

  1. Buty <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ciekawie to wygląda. Pasują do Ciebie te kratki!

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany!
    świetny masz ten płaszczyk!
    i buty, buty są genialne - wielkie zazdro :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy bym nie pomyślała, że połączenie różnych krat może wyglądać tak świetnie! bomba

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny płaszczyk, ale butów to Ci szczerze zazdroszczę, świetne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś z Ełku ? Ja mieszkam 25 km od Ełku :D Zapraszam na mojego bloga KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty to mocny element Twojej stylizacji i nie powiem, że Ci ich troszeczkę nie zazdroszczę (no i jeszcze w takiej cenie).... Bardzo podoba mi się, że pobawiłaś się z kolorami - wygląda to bardzo świeżo i nowocześnie. Osobiście jestem maniaczką pasków, ale kratka w Twoim wydaniu jest bardzo inspirująca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się podoba, a połączenie tych kratek to mistrzostwo !!! Piękne fotki. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)