wtorek, 15 marca 2016

ELEGANCKA STYLIZACJA NA WIOSNĘ


Są takie dni kiedy chcemy ubrać się niezwykle elegancko i kobieco.
U mnie pozostają tylko weekendy na eksperymentowanie z modą. A kiedy trafia piękna, słoneczna pogoda to koniecznie trzeba to wykorzystać, spacery w gronie rodziny obowiązkowe. 
Postawiłam na proste połączenie szarości z bielą i czernią. Sukienka z grubszego materiału idealnie pasuje na jeszcze chłodną pogodę. Pod nią założyłam czarno-białą koszulę z kołnierzykiem przy którym zawiązałam dużą kokardę, która dodaje elegancji całej stylizacji. Do tego długie buty, szary płaszcz oraz kapelusz, po który uwielbiam sięgać wiosną.

Ostatnio bardzo u mnie się zmieniło jeśli chodzi o makijaż a właściwie kosmetyki do makijażu oraz pielęgnację cery, ale o tym w następnym poście, a tym czasem zapraszam do obejrzenia zdjęć.











 sukienka/dress - Zara
koszula/shirt - sh
płaszcz/coat - H&M (sh)
buty/shoes - no name
kapelusz/hat - sh
torebka/clutch - sh



7 komentarzy:

  1. Kapelusz boski !!! Pięknie i bardzo elegancko wyglądasz. Wszystko idealnie dobrałaś. Pozdrawiam Cię Jeanette bardzo serdecznie:-)
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wygladasz ! Podoba mi sie polaczenie kapelusza, Kozaków i sukienki :)
    Www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie stylowo wyglądasz - ta kokarda <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne połączenie, a kapelusz jest po prostu świetny! Torebeczka śliczna❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapelusz jest świetny!
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)