poniedziałek, 15 lutego 2016

WISIOR SUTASZ NA PREZENT DLA MAMY





 Kolejne sutaszowe dzieło powstało na prezent dla mojej mamy.
Uszyłam wisior szaro-srebrny z niebieskimi dodatkami. W centralnym miejscu znalazł się kryształek Swarovskiego opleciony haftem koralikowym. Wśród jasnych sznurków znajduje się również niebieska taśma cyrkoniowa, koraliki Toho oraz małe opale (kamienie opal). Tył pracy wykończyłam srebrną skórą. 
Jasny wisior pięknie ożywi ciemne ubrania, a w połączeniu z małą czarną stworzy elegancki, kobiecy look. 










  
wisior/pendant - Queen Jewellery Soutache

8 komentarzy:

  1. wisior jest cudny, taka córka to skarb! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Cudowny! Masz talent i wspaniały zmysł artystyczny. Każdy Twój projekt jest przemyślany i stanowi ucztę dla oka. Podziwiam efekty Twojej pracy:)

      Usuń
  2. Ale piękny ! Masz duży talent :*
    Szkoda ,że moja mama nie chodzi w biżuterii :)
    Obserwuje :* i zapraszam do mnie :* Będzie mi miło jeśli też zaobserwujesz :* http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ten sutasz :) opanował świat :) uwielbiam taką biżuterię. Pozdrawiam, zapraszam też do mojego bloga www.iameverywoman.eu Margot

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)