niedziela, 28 lutego 2016

SZARY PŁASZCZ Z SZEROKIM PASKIEM I FUTRZANYM KOŁNIERZYKIEM


Hej. Pogoda ostatnio bywa kapryśna dlatego ostatnio mało pojawia się zdjęć stylizacji.
Jak już mam iść zrobić fotki to zaczyna padać, a jak jest ładna pogoda to nie mam na to czasu. Dzisiejsza stylizacja w odcieniach szarości i czerni, którą świetnie rozjaśnia i ożywia kolor pudrowego różu. 

Rolę główną w tej stylizacji gra rozkloszowany szary płaszcz, który udało mi się upolować w sh, a co najbardziej skłoniło mnie do jego kupna to świetny skład bo aż 60% wełny. Kolejnym charakterystycznym elementem jest szeroki pasek który nie tylko podkreśla charakter płaszcza ale również moją talię. Szerokie paski powracają do łask, mogliśmy je zobaczyć w propozycjach projektantów na sezon wiosna/lato 2016. 
Całą stylizację ożywiłam torebką w kolorze pudrowego różu oraz futrzanym kołnierzem który przypięłam do płaszcza. W tak zmienną pogodę nie mogło zabraknąć długich kaloszy, które na pierwszy rzut oka wyglądają na oficerki, zdecydowanie warto mieć takie w swojej garderobie na nadchodzącą wiosnę. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-) Pozdrawiam
















 płaszcz/coat - H&M (sh)
kalosze/shoes - kupbuty.com
torebka/clutch - no name
pasek/belt - House
kołnierzyk/fur collar - sh
spodnie/pants - no name
kolczyki/earrings - Queen Jewellery Soutache

5 komentarzy:

  1. Ten płaszcz jest piękny!
    Bardzo elegancko w nim wyglądasz - jak carewna :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny masz płaszczyk:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny pasek :) w połączeniu z płaszczem wygląda świetnie. Kolczyki - ;) mniam, mniam. Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)