niedziela, 7 lutego 2016

LEOPARD FUR AND LONG SWEATER



Dzisiejsze piękne słońce wcale nie oznaczało, że jest ciepło a wręcz przeciwnie silny wiatr powodował  nieprzyjemny chłód.
Decyzja więc była oczywista, zamiast cienkiego płaszcza szybko sięgnęłam po futerko.


Tym razem postawiłam na kolory beżowo-brązowe, czerń oraz panterkę. Futerko w cętki wcale nie musi wyglądać tandetnie. Wystarczy jego umiejętne połączenie a efekt ''wow'' będzie gwarantowany. 

W mojej dzisiejszej stylizacji długi sweter, który gra rolę sukienki idealnie wpisał się w klimat panterki. W zestawieniu z grubymi czarnymi rajstopami (można również nałożyć czarne spodnie-rurki)  oraz botkami tworzy wygodny, dzienny a zarazem modny look. 
Jak Wam się podoba taki zestaw? Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-) 












futerko/fur coat - Asos
sukienka/dress - Mohito
buty/boots - Reserved
torebka/clutch - River Island (sh) 

8 komentarzy:

  1. Ale fajny zestawik! I jaki futrzak uroczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycona Twoim futerkiem:) wyglądasz w nim uroczo:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz! futerko bardzo fajne ale i sukienka super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje kolory, uwielbiam takie ciepłe beże :) Pięknie wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka świetna. Połączenie beżu i czarnego bardzo ładnie wygląda. Do tego te okulary :)))) Fajnie, fajnie. Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)