wtorek, 2 lutego 2016

DENIM BELLS


Kolejne dżinsowe dzwony zagościły w mojej szafie, tym razem w kolorze granatowym.
Jeśli nadal nie wiecie  czy kupić ten fason spodni to zdecydowanie nie ma nad czym się zastanawiać, bo są i będą nadal modne. 
Ciemny kolor  będzie pasował niemal do wszystkiego, kolejną ich zaletą jest tak jak w poprzednich moich dzwonach wyższy stan.  Do nich założyłam luźną bluzkę z szerokimi rękawami w kolorze burgundowym . Nie mogło zabraknąć botków na obcasie oraz mojej nowej torebki, którą dostałam w prezencie pod choinką. 
Zobaczcie sami jak stylizacja prezentuje się w całości. Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-)















spodnie/jeans - Reserved
bluzka/blouse - New Look
torebka/bag - gift
kurtka/winter jacket - b.young
buty/boots - House

8 komentarzy:

  1. Ta bluzka jest przepiękna!
    Cudo prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow uwielbiam takie stylizacje;) śliczną masz bluzkę i genialne spodnie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny powrót do przeszłości :)
    piękny kolor bluzki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna bluzka <3

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluzka:)http://ladycrazyloop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super look! Wyglądasz obłędnie, uwielbiam ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super torebka <3

    zapraszam

    http://gogetdressed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz. Moje klimaty:) Świetne kolory. Torebka mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)