czwartek, 7 stycznia 2016

KOSZULA Z ŻABOTEM + DZWONY


Koszula z żabotem i dzwony to nic innego jak szalone lata 70.
Dżinsowe dzwony pokochały nie tylko blogerki ale i gwiazdy. Niestety chociaż bardzo chciałam kupić idealne dla siebie nie mogłam takich znaleźć. Dopiero teraz przypadkowo na wyprzedaży trafiły w moje ręce. Są takie jak chciałam, mają wyższy stan (idealnie podkreślają talię), są dopasowane, dopiero od kolan rozszerzają się, a dół jest na tyle szeroki, że zakrywa buty (i o takie właśnie chodziło).

Koszula z żabotem w historii mody noszona była przez mężczyzn na przełomie  XVII i XVIII wieku. Panowie zaczęli wtedy nosić otwarte kamizelki i kaftany. Trend ten sprawił, że zaczęto ozdabiać koszulę falbanami, żabotami i bufkami.
Niestety żaboty nie są dla wszystkich. Wystrzegać ich się muszą kobiety z dużym biustem.Idealne będą zatem dla figury typu gruszka, bo sprytnie odwróci uwagę od szerokich bioder. 
Koszula z żabotem również świetnie sprawdzi się dla figury chłopięcej, dzięki niej piersi będą wyglądały na większe, a także dla ''klepsydry'', której tak na prawdę pasuje niemal wszystko.

Ja swoją koszulę z żabotem, w czerwoną kratę kupiłam już dawno, a upolowałam ją w sh za jakieś 2zł. Idealnie współgra z dżinsowymi dzwonami. Oczywiście nie mogło zabraknąć botków na obcasie. 
Jak Wam się podoba takie połączenie? Zapraszam do obejrzenia zdjęć.











spodnie/jeans - H&M
koszula/shirt - sh
buty/boots - House
kolczyki/earrings -  Queen Jewellery Soutache

7 komentarzy:

  1. Wspaniały efekt boho z nutką elegancji :) Piękna koszula.
    Mam w szafie 2 pary jeansowych dzwonów - jedne rozjaśniałam z ciemnego granatu i muszę je poprawić bo wyszły mi małe zacieki więc pewnie też niedługo pokażę na blogu moją interpretację dzwonów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym zestawem skradłaś moje serducho:) wyglądasz pięknie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny zestaw , wyglądasz w nim bardzo kobieco :-) Mam ochotę na podobne spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz wspaniale w dzwonach, koszula też świetnie pasuje, całość faktycznie taka retro, ale bardzo stylowa. Brakuje mi tylko Twojego uśmiechu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj znalazłam w domu czarne dzwony i od razu je założyłam. ;]
    Ciekawa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam dzwony , więc bardzo podobasz mi się w tym zestawie. Koszula też jest świetna. Pozdrawiam Cię Jeanette serdecznie.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś takie dzwony i bardzo je lubiłam, żałuję, że się ich pozbyłam. Prezentujesz się świetnie, tak retro, ale bardzo Ci to pasuje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)