środa, 20 stycznia 2016

FUR COAT AND PASTEL ACCESSORIES



Futerko jest świetną alternatywą dla  kurtek i płaszczy (oczywiście preferuję te sztuczne a nie naturalne).
Futrzany tren jest bardzo wyraźny już od tamtego sezonu. Na wybiegach na sezon jesień/zima 2015/2016 mogliśmy je zobaczyć u takich projektantów jak: Dior, Altuzarra, Dolce & Gabbana, Louis Vuitton, Michael Kors. Preferują oni ekstrawaganckie futra o oversizowym kroju w białym lub pastelowym kolorze. Natomiast nie zabrakło również czerni, burgundu, szmaragdu, szarości a także odcieni brązu. 
Futrzane elementy możemy również nosić przy torebkach, butach i kamizelkach .

Ja swoje szare futerko kupiłam rok temu w sh. Połączyłam je z ciepłym swetrem w kolorze pudrowego różu, dżinsami oraz butami również z dodatkiem futerka. W tak zimny czas nie mogło zabraknąć czapki, szalika oraz rękawiczek. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Pozdrawiam :-)














futerko/fur coat - sh
sweter/sweater - sh
spodnie/jeans - outlet 
buty/shoes - no name
czapka/cap - sinsay



13 komentarzy:

  1. uwielbiam futra zarówno te zamienne do kurtek jak i wszelkiego rodzaju dodatki zwłaszcza kołnierze ;) to świetny pomysł na mroźne zimowe dni ;) znalazłaś super perełke w sh ! wyglądasz pięknie a w połączeniu z pastelowymi dodatkami wygląda bardzo elegancko ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny zestaw, wyglądasz uroczo. Zazdroszczę zimowego pleneru :-) Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a ja powoli tęsknię za latem bo jestem zmarźlakiem i zdecydowanie wolę ciepłe miesiące. Również pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Świetny zimowy look. Piękne połączenie szarości i różu. Też lubię futerka w różnych postaciach oczywiście sztuczne. Ślicznie wyglądasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw jest wręcz idealny:) ślicznie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia, doskonale pokazują stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zimowy futrzak! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny zestaw! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemny look, idealny na zimę, a futerko jest rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Futerko nadal mnie nie przekonuje. Ale pudrowy róż od dawna podbija moje serce. Ty wyglądasz w nim obłędnie, całość razem z futerkiem i butami prezentuje się świetnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to zdecydowanie jedna z najlepszych stylizacji - wyglądasz obłędnie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz :) Ale więcej uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękna, śnieżna otoczka <3 jestem zachwycona, zdjęcia wyszły magicznie !! :)
    u mnie niestety śnieg popadał tylko jeden dzień, było rzeczywiście piękne, ale wieczorem już stopniał i teraz mam prawdziwą, polską zimę- czyli chlapa ciapa grrrrr także pozostaje mi nacieszyć oko Waszymi fotami i czaić się z aparatem, aż u mnie spadnie i szybko lecieć uwiecznić to na zdjęciach :P hehe
    A też marzy mi się taka zimowa sesja :(

    super czapucha i futrzak <3

    pozdrawiam :)
    daria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)