piątek, 25 grudnia 2015

ŚWIĄTECZNY LOOK - cz.1


Hej. Kochani mam nadzieję, że święta spędzacie w miłej atmosferze. 
Mikołaj był w tym roku dla Was hojny? Odpoczęliście od codziennych obowiązków? Brzuszki najedzone? Jeśli tak zapraszam do obejrzenia mojej świątecznej stylizacji. 
Na wigilijną kolację wybrałam elegancką sukienkę w kolorze czarnym i czerwonym. Sukienka ma lekko odkryte ramiona dlatego włosy upięłam na gładko oraz pozwoliłam sobie na długie czerwono-złote kolczyki Nie mogło zabraknąć czarnych szpilek oraz wieczorowego makijażu.


MERRY CHRISTMAS 









sukienka/dress - no name
buty/heels - Mel
kolczyki/earrings - Queen Jewellery Soutache
bransoletka/ bracelet - Queen Jewellery Soutache

6 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądałaś!
    Tak... hiszpańsko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka rewelacyjna-przepięknie wykończony dół, ciekawy dekolt-w pierwszej chwili myślałam ,że to bluzka ze spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, no przepięknie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw cudowny, elegancko i dziewczęco, bardzo pięknie Jeanette. Pozdrawiam Świątecznie.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)