poniedziałek, 2 listopada 2015

SWETER OVERSIZE JAKO SUKIENKA



Witam Was kochani po chwilowej nieobecności, spowodowanej brakiem czasu.
Chcę Wam dzisiaj pokazać, że zwykły sweter oversize można nosić inaczej niż zawsze.Zakładamy go zazwyczaj do dżinsów a świetnie wygląda noszony jako sukienka. Ja swój obszerny golf upolowałam w sh, od razu wiedziałam, że nałożę go z grubymi rajstopami i długimi kozakami. Wychodząc na zewnątrz sięgnęłam po szare futerko, które idealnie chroniło przed zimnym wiatrem.
Co sądzicie o tak noszonym swetrze? Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-) Pozdrawiam













sweter/sweater/sukienka/dress - sh (H&M)
buty/shoes - no name
torebka/clutch - sh (River Island)
futerko/fur - sh

11 komentarzy:

  1. Tak!
    Takie długie swetry w wydaniu sukienkowym prezentują się bardzo zacnie!
    Świetnie zestawiłaś ten swój z długimi butami!

    Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja...sweter booomba, jeszcze z sh super łup. Buty pierwsza klasa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. masz wszystko co jest modne w tym sezonie tj. długi sweter, kozaki za kolano i futrzak:) super!:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ładnie wyglądasz a taka smutna ;) Uśmiechu więcej, jesteś śliczna dziewczyną i bardzo stylową ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz :) Mega fajne swetrzysko, a z tymi butami wyglądasz sexi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super look i bardzo lubię tak nosić swetry. U mnie również oversizowy sweter sukienka zapraszam http://adrianaemfashion.blogspot.com/2015/11/long-knitted-dress-with-trainers.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię takie długie swetry.Podoba mo się kolor swetra jak i futrzaka. Buty rzeczywiście są bardzo sexi i prezentujesz się w nich cudownie. Pozdrawiam Cie serdecznie :-)
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne futerko ! Podoba mi sie Twój zestaw ;)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie wyglądasz!
    Futerko i kozaki są świetne!:)
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)