wtorek, 6 października 2015

KHAKI , CZERŃ I ZŁOTO


Jesienią często sięgam po kolor khaki. Jest on uniwersalny tak samo jak czerń.
Można znaleźć różne odcienie tego koloru i wybrać odpowiedni dla siebie. 

Khaki najlepiej łączyć z czernią lub bielą, a także granatem, szarym oraz innymi odcieniami ''zgniłej'' zieleni. Śmiało możemy  również połączyć z  brązem, beżem, miedzią, złotem oraz burgundem.

Khaki często kojarzy się z elementami militarnymi, natomiast sprawdzi się również w delikatniejszej, eleganckiej wersji np.w połączeniu z koronką. Najczęściej natomiast widzimy go w stylizacjach casualowych. Warto więc mieć w szafie militarną parkę, marynarkę, koszulę lub spodnie.

Zobaczcie mój zestaw z tym kolorem. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)










spódnica/skirt - Butik
żakiet/jacket - New Look (sh)
koszulka/T-shirt - sh
buty/boots - House
torebka/bag - River Island (sh)
pasek/belt - sh

9 komentarzy:

  1. ale masz piękną spódnicę:) świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta kurtka - jest świetna, bo niebanalna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycona jestem Twoimi zdjęciami, bardzo się rozwijasz kochana, mistrzowskie ujęcia i chociaż nie masz uśmiechu na buzi ( ja tam jego zwolenniczką jestem) to jak dla mnie pełna profeska :) Zaskoczyłaś mnie też tak doborowym towarzystwem dla tego żakietu w militarnym stylu. Spódnica idealna, a razem tworzą bardzo zgrany duet. Całość świetna, sesja niczym z modowego czasopisma :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za tak miły komentarz, jeśli chodzi o uśmiech to noszę aparat ortodontyczny i za to nie lubię się szczerzyć do zdjęć :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Zestawienie świetne. Ja osobiście nie znoszę koloru khaki. Miałam kilka ubrań w takich odcieniach i leżały w szafie, bo wyglądam w nich fatalnie, dodają mi lat. Ale jak widać są osoby, którym ten kolor bardzo pasuje, bo wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)