czwartek, 27 sierpnia 2015

BOTKI KOWBOJKI + SKÓRZANA SPÓDNICA


Styl lat 70 ''przewija się'' w tym sezonie cały czas. Będzie również modny jesienią i zimą.
Charakterystycznych elementów dla tego stylu jest wiele, dlatego każdy może znaleźć swój ulubiony.

Mój dzisiejszy look to połączenie dwóch stylów: boho i kowbojski. Skórzaną brązową spódnicę połączyłam z białym topem, który pięknie odkrywa ramiona. Całość dopełniłam botkami przywodzącymi na myśl dziki zachód. Uwielbiam zarówno jeden jak i drugi styl i na pewno będę do nich wracała również jesienią. 
A Wy lubicie te klimaty? 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.  Pozdrowionka :-)













spódnica/skirt - H&M (sh)
top/top - Lipsy London (outlet)
botki/boots - no name
torebka/bag - sh
bransoletka/bracelet - Diva

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wszystko połączyłaś , jest subtelnie i podoba mi się. Pozdrawiam Cię Jeanette.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł!
    ta delikatna bluzka bardzo ładnie prezentuje się z ciężkim materiałem spódnicy i botkami!
    siła kontrastu jest tym, co nadaje temu zestawowi charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się całość! Świetnie zestawiłaś ta bluzkę ze spódnicą <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się podoba w tym zestawie;) śliczna bluzka i cudowna spódnica;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się takie zestawienia, świetnie wyglądasz, tylko botki na te upały to chyba jednak za ciepłe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat upału nie było, a nawet okazało się że w tej bluzce jest mi trochę chłodno :-) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Łoł! Genialna spódnica! Całe zestawienie jest świetnie, choć mnie brakuje tu malutkiej plamy mocnego koloru w detalu, np. bransoletka w jakimś wyrazistym kolorze. Ale tak to naprawdę mi się podoba. Masz cudowną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, ja bardziej lubię boho,ale styl kowbojski jest równie ciekawy. Cieszę się że nadal będą modne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)