niedziela, 5 lipca 2015

STYL BOHO


Długie sukienki i spódnice pokochałam już dość dawno.
Uwielbiam je latem zwłaszcza te zwiewne kiedy tkanina ''fruwa'' z każdym podmuchem wiatru. Lubię sięgać zarówno po te w jednolitym kolorze jak i we wzory a zwłaszcza w kwiaty.
Nie raz czytałam lub słyszałam, że długie sukienki i spódnice pasują tylko na wysokie osoby. Zupełnie się z tym nie zgadzam. Uważam, że niską  dziewczynę/kobietę  dodatkowo wydłuży a nie skróci (oczywiście trzeba wtedy dobrać odpowiedni fason). Najlepiej  jeśli taka osoba wybierze sukienkę, wtedy góra nie przecina się z dołem, a tworzy jedną całość przez co sylwetka wygląda na smuklejszą i wyższą. Kolejnym trikiem są oczywiście buty na obcasie, a jeśli zdecydujemy się na płaskie to niech sukienka/spódnica będzie długa aż do ziemi a nie np.do kostek.
Ja również jestem dość niska bo mam 163cm wzrostu a w sukience maxi czuje się bardzo dobrze i  mam wrażenie, że jestem wyższa.
Długości maxi były bardzo pożądane w latach 70 kiedy to królował styl hipisowski. Kojarzy się również ze stylem boho, który  łączy w sobie elementy zaczerpnięte z mody hippisowskiej, swobodę cygańskiej bohemy oraz wygodne fasony. Kolejnym elementem tych dwóch stylów są frędzle, które mogą być nie tylko przy ubraniach ale również dodatkach.
Ja w dzisiejszej stylizacji połączyłam te dwa elementy: długą sukienkę w kwiaty z  długim naszyjnikiem z frędzlami. Zobaczcie sami jak wygląda to razem. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)


















sukienka/dress - sh
naszyjnik/necklaces - sh
sandały/sandals - no name 
torebka/clutch - no name

13 komentarzy:

  1. Ja też uważam, że sukienki maxi nadają się idealnie dla niższych osób, ponieważ wtedy są naprawdę maxi. Ja mam 170 i ciężko znaleźć mi taką długość, która zakrywa stopy, przeważnie sukienki kończą mi się na kostkach hmm.
    Świetny naszyjnik, jeszcze takiego nie widziałam i coś czuję, że wykorzystasz go jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten naszyjnik jest genialny!
    świetnie gra z sukienką!
    prawdziwie letni zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. masz przepiękną sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał ! Świetny zestaw, chętnie sama bym w takim pochodziła ! :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała sukienka! Cudownie się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo efektowna sukienka, jakby malowana farbami, a naszyjnik extra wygląda jako dodatek w stylu boho :) Ślicznie wyglądasz. Trochę mnie przestraszyłaś pierwszym zdjęciem- taka poważna Twoja mina ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosze, jaki piękny naszyjnik:) ślicznie wyglądasz, i w życiu bym nie pomyślała, żeś niziutka:) więc faktycznie kiecka musi Cię hmm podwyższać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik jest cudowny i świetnie komponuje się z długą sukienką, bardzo podoba mi się. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boho, to absolutnie to w czym się dobrze czuje. Reprezentuje osobę wysoką i czasem się śmieje, że w długich sukniach wyglądam trochę jak Statua Wolności, co oczywiście nie zmienia faktu, że kocham długość maxi i zwiewność materiałów, z których często są wykonane. Nie sposób, nie czuć się w nich kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your post, dear. Adorable. Keep in touch, pls. Big kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look, genialne łupy z sh!

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice bag :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  13. PIĘKNIE WYGLĄDASZ :))) Sukienka jest rewelacyjna i naszyjnik również :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)