wtorek, 21 lipca 2015

PIŻAMOWY LOOK


Piżamowe ubrania były modne jakiś czas temu, ale to nie znaczy, że nie można nadal ich nosić.
Przyznam, że wcześniej nie do końca mi się ten trend podobał, być może dlatego, że nie miałam na niego pomysłu lub po prostu nie trafiłam na coś odpowiedniego dla siebie. 
Spodnie w zasadzie nie są typowo piżamowe, ale w połączeniu z luźną bluzką przypomina piżamowy, miejski look.
Takie ubrania pasują niestety tylko szczupłym i wysokim osobom. Oczywiście centymetry można sobie dodać zakładając szpilki lub wysoko upiąć włosy tak jak ja. Dzięki tak upiętym włosom sylwetka wygląda na smuklejszą i wyższą. 
Zobaczcie sami...Zapraszam do obejrzenia zdjęć

PS. Kochani moje kolorowe kolczyki z sutaszu ofiarowałam na licytację, aby pomóc choremu Kubusiowi. Osoby, które chcą pomóc a zarazem mieć takie piękne kolczyki zapraszam do licytowania TUTAJ












spodnie/pants- outlet
bluzka/blouse- River Island (sh)
sandały/sandals - no name
torebka/clutch - sh
bransoletka/bracelet - no name

13 komentarzy:

  1. jaki tam piżamowy!
    luźny, nieco w stylu boho, idealny na lato!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ze względu na to że jest luźny i ma takie a nie inne materiały to kojarzy mi się z piżamowym ;-) Ale super że wygląda w odczuciu innych na inny styl :-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ze zdjęć wynika, że masz idealną figurę do tego właśnie piżamowego zestawu, wyglądasz świetnie , ja prezentowałam na swoim blogu http://krynka.pyn.com/?p=1913
    Kombinezon piżamowy i właśnie absolutnie nie dla mnie takie coś :-). Twój zestaw jest super a torebka cudowna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie figurę mam całkiem niezłą więc na takie zestawy mogę sobie pozwolić, a Twój kombinezon jest piękny ale faktycznie trudny wzór ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jak już Ci pisałam w poprzednim komentarzu dotyczących tych spodni-dla mnie są obłędne i wyglądasz w nich tip-top. Co do "piżamowatości"-kurcze zawsze możesz wszyć w nogawki gumki i zrobić spodnie w stylu księżniczki Jasminy ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie same w sobie nie kojarzą się z piżamą tylko w połączeniu z tą koszulką, ale osobiście dla mnie to nie przeszkadza a wręcz podoba (bo bym inaczej tak się nie ubrała) zwłaszcza że w tym stroju czuję się super swobodnie i przede wszystkim inaczej co bardzo lubię wyglądać nieco inaczej niż wszyscy :-) Pozdrawiam

      Usuń
    2. :-) i to Ci się chwli ;-). Ja też nie lubię sztampy i ubioru "od linijki" :-).

      Usuń
  4. Ta bnluzeczka baaardzo mi się podoba, za to że jest żółciaczkiem, który uwielbiam, ma fajny zamek przy dekoldzie i za przewieny, letni materiał :)
    Super wyglądasz kochana :)

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! I wcale nie wygląda jak piżamowy :P Mi się podoba, i spodnie mają fajny print! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz, piżamowy czy nie, wszystko tutaj do siebie pasuje a detale jak delikatna koronka dodają smaczku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)