środa, 24 czerwca 2015

STYLIZACJA NA KONKURS W GALERII ''BRAMA MAZUR''


Kilka dni temu miałam okazję przygotować kilka stylizacji, aby zainspirować przyszłych uczestników konkursu.
Wszystkie ubrania pochodzą z galerii a dokładnie ze sklepu Tom&Paul's.

Konkurs jest organizowany w Galerii Brama Mazur w Ełku TUTAJ
Wystarczy ulubioną stylizację załączyć w aplikacji konkursowej, wypełnić wymagane pola oraz zaakceptować regulamin. 
Sama również wzięłam w nim udział i wybrałam tę stylizację, którą prezentuję w tym poście. Więcej stylizacji z sesji pokażę wam kolejno w oddzielnych postach. Natomiast już teraz próbkę możecie zobaczyć na FB galerii TUTAJ.

Jak wiecie hitem sezonu jest moda lat 70 m.in styl hipisowski, do którego chciałam nawiązać w tej stylizacji. Spódnice lub sukienki o długości maxi to główny element tego stylu. Ja wybrałam całą białą spódnicę i gdybym dodała do niej bluzkę w kwiaty i sandały byłoby zbyt oczywiste. Wybrałam więc koszulę w kratę z haftem oraz masywne botki. Na aktualną, kapryśną pogodę taki look będzie idealny. 

Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie :-)














spódnica/skirt - Tom&Paul's
koszula/shirt - Tom&Paul's
buty/shoes - Tom&Paul's
okulary/sunglasses - Tom&Paul's
zdjęcia/photo - Dariusz S.



13 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Uwielbiam styl boho! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klimat boho, czy jego interpretacja wypadła u Ciebie genialnie. Bardziej powiedziałabym kowbojski luz :) Spódnica przepiękna :) Super wyglądasz, baaardzo podoba mi sie pomysł :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację określenie kowbojski luz również bardzo pasuje do tej stylizacji :-)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się zestawienie spódniczki z masywnymi botkami :) Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie! Koszula zwaliła mnie z nóg! Jest fantastyczna! Pięknie!

    Pozdrawiam i Zapraszam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej wpadać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna stylizacja!!!!

    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)