niedziela, 28 czerwca 2015

NAVY STYLE - TOM&PAUL'S


W ostatnim poście mieliście okazje zobaczyć mój pierwszy look z sesji ( TUTAJ ). 
To moje propozycje na letnie stylizacje, które w całości możecie znaleźć w sieciówkach Tom&Paul's (więcej o sklepie przeczytacie TUTAJ ). 

Pierwszy look to styl z lat 70 natomiast dzisiaj letnie klimaty czyli styl marynarski. Jeśli wybieracie się na plaże ale jeszcze wcześniej musicie załatwić coś na mieście to ta propozycja będzie idealna. Bazą oczywiście będzie strój kąpielowy. Ja wybrałam biało-granatowy w kropki na który nałożyłam bardzo wygodną  oversizową sukienkę w paski. Można ją przewiązać paskiem lub zostawić luźną. Bardzo podoba mi się w tej sukience góra oraz to, że posiada kieszenie. Do niej dobrałam srebrne trampki, czerwoną torebkę i oczywiście okulary słoneczne.
Jak wam się podoba takie zestawienie?
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)












sukienka/dress - Tom&Paul's
torebka/bag - Tom&Paul's
strój kąpielowy/swimsuit - Tom&Paul's
buty/shoes - Tom&Paul's
okulary/sunglasses - Tom&Paul's

12 komentarzy:

  1. również lubię założyć trampki do sukienki - wygodnie :)
    bardzo ładne zdjęcia!

    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, sukienka rewelacyjna, a w zestawieniu z czerwienią wyszło iście po marynarsku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na punkcie pasków mam bzika:) Bardzo lubię styl marynarski, także kupuję cały zestaw!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Już tylko czekałam, aż przeczytam że sukienka z SH, jak część rzeczy z poprzednich postów- chyba bym pękła z zazdrości :P hehe
    Super styl- też uwielbiam marynarski <3

    oo i nawet stylowy fotograf odbił się w lustrze :) hehe

    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna sukienka!!! Latem zawsze mamy problem jak ubrac się, gdy jest gorąco. A ta sukienka jest idealna <3
    Swietne dodatki!! Piękne zdjęcia <3

    Pozdrawiam
    Asia
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka , bardzo lubię paseczki , wyglądasz super ! Pozdrawiam...
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)