niedziela, 7 czerwca 2015

KRATA + KWIATY


Dzisiaj stylizacja bardzo letnia, kolorowa i kobieca. Koszula w kratę w połączeniu ze spódnicą w kwiaty? Dlaczego by nie. 

Koszulę kupiłam już jakieś 3 lata temu w second handzie. Jest w oversizowym kroju i ma specyficzne rękawy, które ja nazywam  nietoperz. Kolor kratki idealnie współgra z kwiatami na spódnicy.
Spódnica jest ołówkowa o długości midi, dlatego pozwoliłam sobie na zawiązanie koszuli tak aby widoczne było odrobinę brzucha, co jest bardzo modne tego sezonu. Nie mogło zabraknąć tutaj butów na wysokim obcasie dzięki czemu moja sylwetka wyglądam na dużo wyższą.

Jak Wam podoba się takie połączenie?
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)











spódnica/skirt - TopShop (sh)
koszula/shirt - sh
buty/sandals - Dorothy Perkins

11 komentarzy:

  1. Połączenie ciekawe, ale nie dla mnie jednak.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jakie ciekawe połączenie wzorów!! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobo owszem, ale razem te rzeczy mi nie pasują. :/
    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja ! :)

    http://naataliam.blogspot.com/2015/06/new-beggining.html

    OdpowiedzUsuń
  5. odważny zestaw:) bardzo fajnie połączyłaś wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest genialna! Podoba mi się pomysł połączenia dwóch printów ze sobą :) Kwiaty i krata świetnie ze sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne polazenie wzorów, swietny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite połączenie i rzadko spotykana koszula o kształcie nietoperza. Idealnie dopasowałaś barwą kwiatową spódnicę i koszulę, całość jest super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. idealne połączenie! :) cały set jak najbardziej trafia w moje gusta i bez wątpienia zapadnie mi w pamięć, ponieważ podoba mi się Twoja stylizacja, jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)