wtorek, 30 czerwca 2015

KOMBINEZON NA LATO


Kombinezon na początku był męskim strojem roboczym, gdyż był wygodny i bardzo praktyczny.
Później nosiły go również kobiety, pracując w fabrykach lub na poczcie. Po II wojnie światowej Coco Chanel zaproponowała kombinezon w wersji sportowej na co dzień, który był szyty z miękkich dzianin i dżerseju.
Od tamtej pory kombinezon zmieniał swoją długość, materiały i przetrwał do dzisiaj.
W latach 70 był bardzo pożądaną częścią garderoby zwłaszcza jako sceniczne kostiumy. Zakładał je m.in. zespół ABBA, wokalistka Diana Ross, aktorka Lauren Hutton.
Teraz mamy wielki powrót stylu lat 70 m.in właśnie kombinezony. Jest ich bardzo duży wybór. Dobrze dobrany może być niezwykle wygodny a zarazem kobiecy. Sportowy, klasyczny czy glamour wybór należy do was.

Ja wybrałam beżowy z szerokimi nogawkami, góra natomiast jest kopertowa. Żeby nie było zbyt nudno dobrałam do niego szpilki w lazurowym kolorze oraz brązową torebkę
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)











kombinezon/overall - Tom&Paul's
szpilki/heels - Tom&Paul's
torebka/bag - Tom&Paul's
okulary/sunglasses - Tom&Paul's

15 komentarzy:

  1. to chyba najbardziej elegancki model kombinezonu, jaki widziałam!
    super jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Adorable. I really like. Keep in touch, pls. Wish you happy week! Big kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kombinezon, podoba mi się dobór dodatków :)

    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny kombinezon <3 Na lato idealny :) a jakie oczy piękne :P

    *http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwyca mnie Twój kombinezon, zachwyca mnie Twoja fryzura, sposób ułożenia włosów i zachwyca mnie Twoja uroda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny kombinezon !!! Wyglądasz CUDOWNIE !!! :) Już jestem ciekawa kolejnej stylizacji , może wspólna obserwacja ? ;-) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny, niezwykle kobiecy i elegancki kombinezon wybrałaś.Do tgo okulary i torebka rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia i piękny kombinezon! Świetne połączenie z tymi szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle kobieca stylizacja! jestem zachwycona kolorem i fasonem kombinezonu! <Swietnie wygladasz. Idealna torebka i kolor butów - rewelacyjny!!!

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie :)
    Asia
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obłędne szpilki!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny jest ten kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja! Zapraszam do obejrzenia najnowszego posta.

    Będę zaglądać częściej. Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz i zaobserwujesz. :) http://aleksandrabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)