poniedziałek, 1 czerwca 2015

BLACK AND GOLD


Czerń w połączeniu ze złotem jest jednym z moich ulubionych.
Kojarzy mi się ze stylem barokowym, rocowym a także sylwestrem, ale śmiało możemy nosić takie zestawienie na co dzień. Pomimo, że mamy maj pogoda jest nadal niezadowalająca wręcz przypomina mi czasami jesień stąd może taki look.
Rozkloszowaną spódnicę uszytą z pianki połączyłam z T-shirtem oraz złotą ramoneską. Aby trochę złagodzić ten rocowy look nałożyłam sandały na szpilce oraz dodałam złote puzderko. Zobaczcie sami jak prezentuje się w całości. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

PS. W końcu złożylam oddzielną stronę poświęconą tylko biżuterii. Zapraszam do polubienia strony TUTAJ








  
spódnica/skirt - Butik
koszulka/T-shirt - Reserved
ramoneska/jacket - outlet
sandały/sandals - New Look (sh)
puzderko/clutch - sh 

9 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie !

    ___________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie te złote akcenty wyglądają przy zestawieniu z czernią!

    choć nie jestem fanką "złotych" dodatków, to w takim wydaniu do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie! A ta torebeczka- jabłuszko jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam złote ciuszki, więc ramoneska jest fantastyczna, całość wygląda super !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna kurtka!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/kwiatowo.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w koczku. Ramoneska interesująca, ale nie w moim typie. Za to spódniczka z t-shirtem super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie to wszystko połączyłaś:) świetna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)