piątek, 15 maja 2015

CLASSIC LOOK


Ostatnio bardzo polubiłam styl elegancki ale w tej wygodnej wersji.
Dobrze, że zapanowała moda na płaskie obuwie a także na te z niskimi obcasami nazywane przeze mnie ''kaczuszki''. Lubię obcasy i chętnie po nie sięgam na jakieś okazje, natomiast na co dzień ważna jest wygoda, bo nogi mamy jedne na całe życie.
Kolejną rzeczą która do mnie przemawia są wszelkiego rodzaju luźne spodnie zarówno te we wzory jak i w jednolitych kolorach. Wybór w sklepach mamy ogromny, sklepy są oblężone takimi spodniami. Modne są także dzwony, ale jak na razie u mnie w mieście w sieciówkach nie widziałam ani jednej pary. Bardzo podobają mi się także kombinezony i jestem nimi zachwycona, ale jak na razie nie znalazłam odpowiedniego dla siebie.
Dzisiejszy zestaw to luźne czarne spodnie które wyszperałam w sh(całe szczęście bo  identyczne miałam zamiar kupić w Reserved w dużo wyższej cenie), T-shirt, oxfordki i piękny płaszcz z Desiguela.
Jest elegancko, wygodnie i kobieco. A co wy sądzicie o tym zestawie?
Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-)













spodnie/pants - F&F (sh)
koszulka/T-shirt - Reserved
buty/shoes - Lasocki CCC
płaszcz/coat - Desigual

14 komentarzy:

  1. spodnie!
    buty!
    w połączeniu z tym płaszczem wyglądają bombowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk to mój zdecydowany faworyt- czadowy jest ! abspolutnie wyróżnia się na tle innych płaszczy swoim ciekawym i niebanalnym printem :)
    Na kombinezon też poluję, ale jeszcze nie znalazłam odpowiedniego dla siebie grrrr :/

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja! Wyglądasz zjawiskowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz cudo! Buty jednak wybrałabym inne ;) Ale to tylko dlatego, że sama kocham szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny płaszcz! :)
    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Jeanette, Płaszcz fantastyczny, buty również bardzo fajne, jednym słowem całość jest SUPER !!!
    Ełk to moje rodzinne miasto:-). Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do odwiedzenie mojego bloga.
    http://krynka.pyn.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście już zajrzałam na bloga i będę regularnie go odwiedzała, również pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Świetnie zachowane proporcje przy zwracającym uwagę płaszczyku! Podoba mi się Twój styl:-) Pozdrowionka!

    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look:) Spodnie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny look! genialny płaszcz i buty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)