czwartek, 28 maja 2015

BRANSOLETKA NA KONKURS ''RANDKA W LIMONE''



Hej. Dzisiaj trochę inny post bo nie ze stylizacją a chcę pokazać wam jaką biżuterię uszyłam na konkurs.

Sklep Royal-Stone organizuje konkurs do kalendarza na rok 2016. Należy uszyć biżuterię inspirowaną konkretnymi zdjęciami udostępnionymi przez organizatorów konkursu. Tym razem tematem była ''Randka w Limone''. Uszyłam bransoletkę odpowiadającą kolorystyce powyższego zdjęcia. 
Bransoletkę uszyłam pracochłonną techniką haftu sutasz używając kryształków Swarovskiego, koralików Toho, sznurków sutasz. Bransoletka zamiast zwykłego zapięcia jest wiązana za pomocą wstążki. Wybrałam tę formę ponieważ dzięki temu będzie można ją wykorzystać na inne sposoby np. jako opaskę dla córeczki (skorzysta i mama i córka) lub jako pasek. 
Jesli podoba wam się moja biżuteria proszę o lajki TUTAJ. Z góry dziękuję.
Osoby zainteresowane kupnem bransoletki pisać na fanpagu lub na maila zanet230790@o2.pl












 

4 komentarze:

  1. Prawdziwe dzieło sztuki !!! Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka cudownaa! :)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mega
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)