piątek, 10 kwietnia 2015

DŁUGI SWETER, RAMONESKA + BIAŁE SPODNIE


Hej. Po dość długiej przerwie powracam do was z nowym postem.
Mamy już piękną wiosnę z czego bardzo się cieszę, bo ile można marznąć. Z każdą kolejną porą roku przychodzą nowe trendy i zmieniamy garderobę. Muszę przyznać, że ja w tym roku nie szczególnie poszukiwałam rzeczy które  są hot na tę wiosnę. Przeglądając co będzie modne stwierdziłam, że tak naprawdę wszystko się powtarza i zarówno projektanci jak i sieciówki nie wymyślili nic nowego. Dżins, frędzle, kwiaty, długości maxi były modne nie po raz pierwszy. Tak naprawdę co byście nie założyły będzie modne.
Każda z was pewnie zdążyła się zorientować, że najbardziej króluje styl lat 70 czyli spodnie dzwony, kwieciste długie sukienki, frędzle jednym słowem styl hippisowski. Bardzo duża różnorodność pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie.

Na koniec kilka słów o stylizacji. Wykorzystałam jeszcze długi sweter, pod który nałożyłam moją ulubioną bluzkę z długim kominem, którą mieliście już okazję zobaczyć na blogu. Do tego ramoneska, białe spodnie i trampki. Zobaczcie sami. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Zapraszam również na WYPRZEDAŻ moich rzeczy http://www.vinted.pl/members/11857-jeanettegloves/ubrania














spodnie/pants - Zara
bluzka/blouse - River Island (sh)
sweter/sweater - sh
kurtka/jacket - Sinsay
buty/shoes - no name
 



8 komentarzy:

  1. sweter ? cudo!!!!

    _____________________________________
    minimalism styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, by dobrze się czuć, w tym co się nosi, a nie ślepo podąrzać za modą...
    Świetna ramonka i okulary :)
    Witamy ponownie :)

    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, najważniejsze czuć się dobrze w tym co się nosi, ale i dobrać odpowiednie kroje do swojej figury, niestety zauważyłam że zapanowała moda im bardziej niechlujnie się ubierzesz tym jest lepiej, wtedy dopiero jest modnie. Tragedia.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Dla mnie wersja bez ramoneski lepsza :)
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwycam się tym swetrem - jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie to wszystko połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)