sobota, 28 lutego 2015

TODAY'S LOOK - MEN SHIRT + JEANS


Kobiety w swoich szafach zazwyczaj mają wszystko:torebki, szpilki, sukienki ale czasami zapominamy o takich potrzebnych elementach jak koszule casualowe.
Mi dokładnie tego brakuje, ale świetnie sobie z tym poradziłam. Przypomniałam sobie, że przecież mam w domu faceta, który posiada kilka koszul i jedną mu podkradłam. Błękitna w delikatne paseczki w połączeniu z dżinsami z dziurami, dżinsową kamizelką wygląda genialnie. Oczywiście koszula jest na mnie luźna czyli takie oversize, ale o to właśnie mi chodziło, żeby stworzyć prosty look na co dzień. Do tego nie mogło zabraknąć czarnych botków(zamiast botków świetnie by wyglądały również adidasy) i płaszcza.
Pogoda co raz częściej dopisuje, przypomina już nam o nadchodzącej wiośnie, z czego bardzo się cieszę. A jak jest u Was?

Zostawiam was ze zdjęciami. Pozdrawiam :-)













koszla/shirt - H&M MEN
komizelka/vest - DIY
spodnie/jeans - Bershka (sh)
botki/boots - Reserved
płaszcz/coat - sh

10 komentarzy:

  1. Trencz i jeans to dla mnie połączenie idealne :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie

    zapraszam do mnie, skomentowałam i liczę na to samo http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, robisz wrażenie :) Buty świetne. Sama szukam właśnie modelu w tym stylu. Podobne widziałam na http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/buty.html#1 . Mode Lirata. Na kurtkę jeansową też poluję,ale chyba jeszcze za zimno na takie wybryki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście, takie koszule to podstawa, świetnie to wszystko zestawiłaś, kamizelka super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jak pięknie! Wyglądasz cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)