wtorek, 24 lutego 2015

BLUZA W KWIATY I PAPUGI + SUKIENKA



Dzisiaj najważniejszym elementem w stylizacji jest bluza w kolorowe printy - kwiaty i papugi.
Od razu wpadła mi w oko, bo lubię kolorowe akcenty na czarnym tle. A co najciekawsze, nie uwierzycie gdzie ją wyszperałam!? Oczywiście takie perełki można kupić tylko w second handzie. Tym bardziej jestem mega zadowolona z zakupów. Dorwałam jeszcze maxi sukienkę, która będzie idealna na lato. A  wy co ostatnio upolowałyście w sh?
Bluzę jak widzicie połączyłam z moją ulubioną sukienką oraz botkami z frędzlami (frędzle sama dorobiłam), do tego duża kopertówka i look gotowy.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)

Zachęcam do polubienia mojego FANPAGE, będziecie wtedy na bieżąco.










bluza/blouse - sh
sukienka/dress - sh
buty/shoes - sh + DIY
kopertówka/clutch - sh

12 komentarzy:

  1. bluza ma ciekawy wzór :)

    _________________________
    fashion stylish styling of sale
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Frędzle wyglądają super, też myślałam nad taką przeróbką botków, a teraz tylko jestem pewna, że efekt końcowy będzie super! Genialne rzeczy z SG, bluza jest mega!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/beige-and-grey.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, swietna kurteczka! :) Czekam juz na jakas cieplejsza temperature.

    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie - całość wygląda świetnie!
    i ta kopertówka - <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba to zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluza i świetna torebka!

    kochana zapraszam i pozdrawiam KATTRINFASHION.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw :)
    Ja jeszcze nigdy nie byłam w sh i wydaje mi się że byłabym kiepska w takim polowaniu;) Nawet nie potrafię nic wyłowić w TKmaxx;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygląda to połączenie spódniczki z kurtka typu bomber i do tego ta kopertowka dodaje smaczku. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz !
    Masz piękne oczy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Yes, I follow you on gfc, Czlonkowie 199, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna buzia :*!
    Bluza bardzo mi się podoba, bardzo nietypowe połączenie. Wyszło super :)!

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania http://www.fashionmint.pl/
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)