sobota, 24 stycznia 2015

TOTAL LOOK - GREY


Kolor szary często pojawia się na wybiegach i jest uwielbiany nie tylko przez projektantów ale i celebrytów.
Ja jeszcze jakiś czas temu nie lubiłam tej barwy i nie miałam nic  w tych odcieniach w swojej szafie. Pomimo, że nadal uwielbiam bardziej kolorową garderobę, w końcu znalazło się miejsce dla szarości. 
Od czasu do czasu sięgam po takie rozwiązanie a najbardziej polubiłam wersję ''grey total look'' ale koniecznie w różnych odcieniach szarości.
I właśnie dzisiejszy look jest w takiej wersji. Zobaczcie sami...:-)


Zapraszam na dużą wyprzedaż, jeszcze więcej rzeczy i jeszcze niższe ceny zaglądajcie TUTAJ

 














sukienka/dress - Zara
kamizela/fur - sh+DIY
buty/shoes - no name
pierścionek/ring - sh

23 komentarze:

  1. ładna sukienka i super kamizelka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, bardzo mi się podoba ten futrzak i zestawienie różnych odcieni i faktur szarości, nie sądziłam, że tak fajnie może to wyglądać :) Jednak póki co mogę podziwiać ten kolor na Was, bo sama do niego jeszcze się nie przekonałam. Ale jak to się mówi, tylko krowa nie zmienia zdania :) hehe
    miłego dnia kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka! bardzo lubię zestawienie różnych odcieni szarości :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka świetnie to wszystko połączyłaś! obserwuje :)

    kochana zapraszam i pozdrawiam KATTRINFASHION.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  6. narzutka mnie bardzo zaciekawiła:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. buty w tym zestawie mi jakoś nie pasują, ale cała reszta bardzo fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie dobrałaś kolory ale te buty mi nie pasują :)

    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamizelka super, sukienka ma piękny kolor (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny, spójny look. Bardzo mi się podoba jednolita kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super look, szarość jak zawsze sprawdza się! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja lubię szarości i od dawna, choć kolory także. Twoje szarości podobają mi się baaaardzo, szczególnie sukienka, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  13. LOVELY OUTFITS
    http://www.marieaustralia.com/formal-dresses

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow naprawdę świetna stylizacja. :) Te piękne buty i futerko. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. futrzana narzutka jest bajeczna <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)