czwartek, 15 stycznia 2015

BRĄZ, BURGUND I LIMONKA


Dzisiaj stylizacjach w kolorach brązu, burgundu, czerni i limonki.


Spódnica z ekoskóry idealnie współgra z limonkowym sweterkiem, który ma nie tylko świetny kolor ale jest bardzo mięciutki i przyjemny w noszeniu. Postanowiłam dodać jeszcze do tego burgundową kurtkę i czapkę. Zobaczcie sami. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)

Zaglądajcie również na mój FANPAGE
















spódnica/skirt - H&M (sh)
sweter/sweater - sh
kurtka/coat - sh
czapka/cap - House
torebka/bag - Chiltern (sh)
buty/shoes - no name
pierścionek/ring - HandMade

20 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba to zestawienie odcieni czerwieni/rudości z żółcią!
    ogólnie i na Tobie - pasuje Ci taka tonacja :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestawienie kolorystyczne :) mimo, że to nie są moje kolory to na innej osobie mi się podobaja :)

    _________________________________

    idealna sukienka na karnawał
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja i ładne loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe kolorystyczne połączenie. burgund - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja ja bym jednak do niej pokombinowała coś z butami jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż się bałam, gdy przeczytam, że spódnica jest z SH, chyba padłabym z zazdrości :P hehe a dawno ją kupowałaś w H&M? bardzo mi się podoba i świetnie się prezentuje :)
    I te Twoje loczki- bardzo podoba mi się ta fryzura :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzisz dobrze że zwróciłaś uwagę, spódnica też jest z sh zapomniałam napisać już poprawiam ;-) Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba takie zestawienie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawie połączyłaś kolory:) super set!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy zobaczyłam tytuł byłam bardzo zaintrygowana i ciekawa co z tego wyszło. A wyszło fantastycznie! Wyglądasz super <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba Twój płaszcz :) Świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie sobie zawinęłaś te włosy :) ja tak nie umiem, czym to robisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prostownicą, sama jak robię to krótko się trzyma zwłaszcza z tyłu ale jak mąż mi zrobi trzymają się cały dzień :-) Pozdrawiam

      Usuń
  13. Pięknie wyglądasz, super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już od dawna planuję kupic sobie takie kozaki do kolana, a najlepiej za! Jednak do tej pory nie weszłam w ich posiadanie, nie ma nigdzie idealnych według mnie.
    Jednak Ty w nich ślicznie wyglądasz, tak samo jak w całej stylizacji!
    _________________________
    pozdrawiam i zapraszam :)

    http://liarsbyzara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. What a Leather Goddess ! I love the outfit.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)