niedziela, 14 grudnia 2014

WINTER - TODAY'S LOOK


Hej. Na początku chciałabym Was przeprosić za chwilową nieobecność na blogu.
Ciągle jestem zajęta szyję i szyję jak się domyślacie biżuterię techniką sutasz, niebawem pokaże efekty mojej pracy.

Zimą większość ludzi chodzi ubranych w czerni i szarości, warto te ciemne barwy ożywić chociaż kolorową czapką, szalikiem lub rękawiczkami. Ja tym razem postawiłam na bardzo kolorowe, wzorzyste spodnie. Cała reszta jest czarna:golf, kurtka, buty i torebka. Dodatki wybrałam dość delikatne naszyjnik i mały pierścionek. Wszystko ze sobą idealnie współgra. Pomimo dużej ilości czerni nie zostałam niezauważona właśnie dzięki kolorowym spodniom.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Pozdrawiam ;-)

Przypominam o wyprzedaży moich rzeczy, zainteresowane osoby zapraszam TUTAJ












spodnie/pants - sh
golf/sweater - sh
buty/shoes - sh + DIY
kurtka/coat - Amisu (sh)
torba/bag - no name
naszyjnik/necklaces - outlet
pierścionek/ring - HandMade JeanetteGLoves

22 komentarze:

  1. Dokładnie, większość osób myśli, że wraz z nadejściem jesieni/zimy trzeba chować kolorowe ciuchy na dno szafy, ustępując miejsca tym szaro-burym :/
    właśnie takich wyraźnych kolorów brakuje teraz na ulicach! Świetne spodnie kochana i bardzo ładnie Ci w tej fryzurze :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny look, spodnie rewelacyjne, mają fantastyczną ferię barw i wzór. Rewelacja:)

    Pozdrawiam, Mariola
    www.blog.be-fashion.me

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie genialne :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, pamiętam te buty. I swój zachwyt nad nimi pamiętam ;) nadal mi nie minął, jakby co :)
    Chociaż - jak wiesz - ja jestem czerni fanką zdeklarowaną, to bardzo mi się ten kolorowy akcent spodniowy podoba.
    A, i Twój wisior jeszcze ;) Obłędny jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wyglądasz. Spodnie bardzo ciekawe, podobają mi się :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne spodnie i buty!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/camel-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pasują Ci takie włoski ;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się w 100% jeśli chodzi o kolory na zimę :D
    Strasznie to ożywia, spodnie są nie w moim stylu, ale Tobie pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post, zapraszam do mnie! http://fashionbypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie rzucają się w oczy - mam w taki wzór gorset:p Ale mnie zachwyciły buty - są idealne i do tego te frędzle! Podoba mi się całość;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne buty,torba,legginsy i świetny płaszczyk;)),super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory są nam potrzebne cały rok! Świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne spodnie i te buty jak dla mnie rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)