czwartek, 4 grudnia 2014

WINTER: RED AND BLUE


Szaro i ponuro za oknem dlatego ja czasami lubię sięgnąć po energetyczne kolory zwłaszcza po czerwień, która bez wątpienia kojarzy się ze świętami Bożego Narodzenia. Jak czerwień to w połączeniu z moim ulubionym niebieskim i granatem. 

Postawiłam na ciemne dżinsy w połączeniu z błękitną koszulą i dla humoru z granatową muchą w kropki. Czerwone wysokie botki, które niesamowicie wydłużają nogi, płaszcz oraz czapka uzupełniają zimowy look. Zobaczcie sami-zapraszam do obejrzenia zdjęć.

PS. Zainteresowane osoby zapraszam do przeczytania WYWIADU ze mną TUTAJ oraz na WYPRZEDAŻ moich rzeczy TUTAJ lub TUTAJ














spodnie/jeans - sh
koszula/shirt - Zara Kids (sh)
płaszcz/coat - New Look (outlet)
buty/boots - Deezee
czapka/cap - no name
mucha/bow - sh

28 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ten płaszczyk! fajnie z tą czapką wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne przełamanie czerwieni czerwoną czapką! Ja jako czarnowłosa uwielbiam czerń więc dla mnie super :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ojaaa ty już śnieg masz?
    uff dobrze, że u mnie jeszcze go nie ma :)

    _______________________________________
    Aż 6 moich stylizacji w jednym poście!
    OCEŃ NAJLEPSZĄ na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory zima to najlepszy pomysł :) super płaszcz <3

    effiesdress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look :) Podoba mi się makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jak Ci pięknie w tej czerwieni!
    i jak ona z tą bielą ładnie kontrastuje :)
    fajny patent z postawionym kołnierzem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Granat i czerwień super! A ta mucha rewelacja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie osobiście nie przepadam za czerwienią ale na Tobie wygląda świetnie ! <3
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę zdobyć czerwone botki, prezentują się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaaaaaaaaaaaa śnieg??? :O

    I właśnie takich wyraźnych i zdecydowanych kolorów brakuje na ulicach! :)
    Botki bardzo przypadły mi do gustu, a ta mucha to świetny akcent! :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. looove your look! ^^

    http://alovelystyle.blogspot.co.uk/

    http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=455512392&pid=uid7441-25962271-17

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwień o zdecydowanie Twój kolor! płaszczy jest fenomenalny, a Ty prezentujesz się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam czerwony ! ale coś mi tu nie pasuje.. hmm :)
    a buty są wspaniałe !

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się! dla mnie jest idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw rewelacyjny!!!!!:) Podoba mi się Twój płaszczyk i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne buty!!

    obs za obs? :) -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny płaszcz! Mucha jest po prostu zniewalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw :) :) Twoja czapa mnie zachwyciła :)
    pozdrawiam Daria :*
    zapraszam do mnie :)

    darijja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszczyk jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  20. mega stylizacja !

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow jestem zachwycona tą stylizacją:)) super wyszło! :) całość idealna!

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, super, super! Bardzo podoba mi się to zestawienie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)