sobota, 27 grudnia 2014

ŚWIĄTECZNIE : CEKINOWA SPÓDNICA, NASZYJNIK SUTASZ I SZPILKI MEL BY MELISSA


Hej. Jak Wam minęły święta? Najedliście się  pyszności, odpoczęliście? Jeśli nie macie jeszcze dosyć świątecznej atmosfery to zapraszam do obejrzenia mojej stylizacji.


Wybrałam cekinową granatową spódnicę, którą połączyłam z czarnym golfem oraz specjalnie zrobionym przeze mnie do tej stylizacji naszyjnikiem sutasz. I najważniejsza część stylizacji pięknie pachnące, czarne czółenka Mel by Melissa, które dostałam na prezent. Buty faktycznie pachną jak guma balonowa, są bardzo wygodne i świetnie wykonane. Święty Mikołaj spełnił moje życzenie ;-)
A Wy co dostaliście na prezent?

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)














golf/sweater - Atmosphere (sh)
spódnica/skirt - George (sh)
naszyjnik/necklace - Hand Made JeanetteGLoves Soutache
buty/heels - Mel by Melissa gift

34 komentarze:

  1. przepięknie wyglądasz, cudowny naszyjnik i buty-zazdroszczę takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Droga - wyglądałaś jak prawdziwa dama!
    i ta Twoja mina rasowej modelki ;)

    jak minęły Święta?
    w nerwach i refleksyjnie - doszłam do wniosku, że muszę uważniej własnym czasem gospodarować.
    a to wiązać się będzie z ograniczeniem czasu przeznaczonego na blogowanie :(
    także - jeśli będzie mnie tu mniej niż zwykle, to w panikę nie popadaj!

    prędzej lub później wrócę!

    ściskam poświątecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny zestaw. Spódnica, buty i naszyjnik wszystko wyjątkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka jest bajeczna :)
    Najbardziej podobają mi się loczki, cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny naszyjnik! Musiałaś się przy nim wiele napracować. No i stylizacja udana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To prawda zrobienie tego naszyjnika było bardzo pracochłonne ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  6. świetny klimat zdjęć i urocza spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski naszyjnik i spódnica :) Piękne loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci w takich włosach. Świetna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna spódnica :) Cały zestaw jest idealny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka jest świetna <3!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica i szpilki są świetne. Bardzo pasuje ci niebieski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądałaś! Jak królewna z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  13. naszyjnik przykuwa uwagę !

    _____________________________________
    fashion styling with Karl Lagerfeld
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. buty są bardzo prosto a to to co lubie :) powiedz tylko - czy są na tyle wygodne że wytrzymasz z nich kilka godzin?
    wineandred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty niedawno dostałam i nie miałam jeszcze okazji być w nich kilka godzin, wydają się bardzo wygodne, zazwyczaj przy nałożeniu buta i przejściu się czuć czy uciskają, gdzieś uwierają natomiast te są bardzo miękkie, nic nie uwiera, guma jest tak wykonana że dopasowuje się do stopy. Przeczytałam mnóstwo opinii na temat butów z Mel i są pozytywne. Do tego ten piękny zapach. :-)

      Usuń
  15. Wyglądasz cudnie:) Spódnica w cekiny świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej zachwyciła mnie spódnica, a co do prezentu świątecznego to Mikołaj spisał się na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica przepiękna, wyglądasz jak księżniczka :-) masz oko do takich perełek z sh i talent w technice sutasz bo naszyjnik cudny. Chyba mnie przekonałas do tych butów. Mikołaj zasłużył na buziaki ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mikołaj oczywiście dostał mnóstwo buziaków ;-)

      Usuń
  18. Kurczę fantastycznie wyszedł Ci ten naszyjnik kochana- cudo <3
    no i ta kiecka.... czadowa! :) sama dumnie bym w takiej chodziła :) Przepięknie wyglądasz, a tych pachnących szpileczek, to zazdroszczę :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz przepięknie zrobioną fryzurę :)! A prezent rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz :) bardzo ładnie zdjęcia

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, jaka śliczna stylizacja! i bardzo ładna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tez uwielbiam meliski i niebieskie swiecace cekiny tez :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie, magicznie i świątecznie!! Jestem zachwycona
    ♡ ♡ ♡ ♡
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajnie wyglądasz ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)