niedziela, 9 listopada 2014

TODAY'S LOOK - CHECK COAT


Czy Wy też macie czasami takie wrażenie, że we wszystkim źle wyglądacie, nic nie możecie dobrać i mówicie ''nie mam się w co ubrać''? Pewnie jak każdą kobietę i mnie czasami to dopada. Ale przyznam, że dobieranie stroju od niechcenie wychodzi nawet lepiej niż jak mam coś zaplanowane. Tego dnia musiałam ubrać się wygodnie ale i ciepło. Nic tak dobrze się nie sprawdza jak ubranie się na ''cebulkę'' zwłaszcza jesienią.

Pierwsze skrzypce gra płaszczyk w zieloną kratę o oversizowym kroju, który upolowałam w second handzie za jedyne 2zł. Nie mogło zabraknąć swetra pod który nałożyłam koszulę. Do tego jeszcze tylko dżinsy i długie buty i look gotowy. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-) Pozdrawiam  





















płaszcz/coat - sh
sweter/sweater - sh
spodnie/jeans - sh
szalik/scarf - sh
torebka/bag - sh
koszula/shirt - House
buty/shoes - no name

53 komentarze:

  1. łowy Ci się stanowczo udały
    płaszczyk jest genialny !

    OdpowiedzUsuń
  2. ten płaszczyk, to bym z miejsca brała ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. bombowy plasz<3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję, że płaszczyk jest cudowny! I w dodatku za taką cenę! Świetnie wyglądasz.
    Zaobserwowałam :) Może zechcesz zrobić to samo u mnie? Oczywiście jeśli Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa... jak ja Ci zazdroszczę, że takie cudeńka potrafisz upolować i jeszcze tak fajnie zestawić. Wspaniale wyglądasz :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek z koszulą to moje ulubione połączenie :) Bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie sobie wymyśliłaś ten płaszczyk i szal! Bombowy zestaw! I przypomniałaś mi, że mam podobny sweter. Z jeansem, to bardzo trafne połączenie. Zmałpuję jutro ;p

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! przepięknie wyglądasz <333 śliczny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny płaszczyk! :)

    Observ? :)
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę płaszczyka!!! Jest cudowny :)
    Cała stylizacja świetna [i chyba nawet mam w swojej szafie identyczną torbę ;)]
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne okulary i cudowny plaszczyk.
    Co powiesz na obs.za obs.?dsj znac u mnie na blogu
    Claudietta-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalnie nie powiem , że nie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zestawienie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. great look)super blog)Pozdrawiam serdecznie!
    http://bastonidifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny płaszcz, ja też bardzo często chodzę do sh
    Zapraszam do mnie
    http://ola-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaobserwowalam wiec teraz prosze o rewanz.
    Claudietta-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny jest ten kraciasty płaszczyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszcz jest świetny!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja ale...
    Uśmiechnij się :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie nigdy nie rozumiem kobiet, które nie mają w co się ubrać xD
    Śliczny płaszczyk !

    OdpowiedzUsuń
  21. płaszcz jest rewelacyjny!
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia i fajna stylizacja :) Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Skąd ja to znam... i to poranne stanie przed otwartą szafą pełną ciuchów, no ale przecież nie mam się w co ubrać :D
    Płaszczyk w kratę cudowny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. zdecydowanie oryginalny płaszcz :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny jest ten płaszczyk, aż ciężko uwierzyć, że tak mało kosztował. :) generalnie cala stylizacja jest świetna i wyglądasz w niej rewelacyjnie. :) tak piękna jesień bardzo sprzyja pięknym zdjęciom i stylizacją. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. ten płaszcz jest mistrzowski a szalik idealnie do niego pasuje. ja bym jedynie buty zmieniła i było by idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten płaszcz jest genialny *,*

    Zapraszam :
    http://www.tynka18.blogspot.com/
    i fanpage
    https://www.facebook.com/tynka18.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  28. Great coat!
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochałam się w Twoim płaszczu! <3

    obserwujemy? http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ale fajnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow this outfit is perfect especially for this season! You look gorgeous and I especially love your coat and boots :)

    New post on GIRL ABOUT TOWN BLOG
    FACEBOOK || BLOGLOVIN || INSTAGRAM || G +

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny płaszcz. Podoba mi się połączenie kolorystyczne :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Lovely :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  34. Płaszczyk w kratkę prezentuje się świetnie, no i za jaką cenę :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw,płaszczyk piękny (:

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny płaszcz, świetna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna stylizacja, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny look, bardzo lubię kratę w każdej postaci:)

    Pozdrawiam, Mariola
    www.blog.be-fashion.me

    OdpowiedzUsuń
  39. Powiem Ci, że fajny masz ten biały sweterek :) Nawet znalazłam już podobny tutaj: http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/swetry.html#1 tylko w serek i tak myślę, że chyba sobie go sprawie bo Ty akurat masz z sh i na pewno takiego samego nie wyhaczę, a bardzo spodobało mi się to zestawienie z jeansami :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mój sweterek ma jeszcze brązowe łaty na łokciach, biały sweter warto mieć w swojej szafie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)