wtorek, 18 listopada 2014

SESJA Z TOM&PAUL'S

Moda to nie tylko ubrania to także sztuka, którą każdy może zinterpretować inaczej.Ważne jest odnalezienie w tym siebie, swojej osobowości. Jedni kochają klasykę inni uwielbiają łączyć kolory, różne faktury i printy ze sobą. Tak samo jest z zakupami. Dla jednych wystarczają propozycje sieciówek a inni nie chcąc wyglądać jak większość osób, które możemy zobaczyć na ulicy szukają rzeczy nietypowych i oryginalnych m.in w second handach, outletach, vintage shopach... Zdecydowanie ja należę do tej drugiej grupy osób.
Dla mnie najważniejsze jest aby wyszukiwać ciekawe ubrania i dodatki za niewielką cenę.
Zawszę z uwagą obserwuję jakie nowe tego typu sklepy otwierają się w moim mieście a także w internecie.
Jednym ze sklepów godnym mojej uwagi, który całkiem niedawno otworzył się w moim mieście jest Tom&Paul's.
 

Tom&Paul's to sklep, który w swoim asortymencie posiada markowe ubrania, buty i dodatki nie tylko dla kobiet ale także dla mężczyzn i dzieci. Są tam produkty wysokiej jakości, które możemy kupić za niewiarygodnie niską cenę, często aż do 80% niższej od ceny producenta. Znajdziemy tam takie marki jak:Tom Tailor, Converse, Desigual, Calvin Klein, Lacoste, Lee, Wrangler, Tommy Hilfiger, Diesel i wiele innych. Sklep znajdziecie w Ełku, Krakowie-Bronowicach oraz Wrocławiu. Asortyment w każdym z nich różni się, nie znajdziemy tam masowo tego samego jak w innych sieciówkach.

Dzięki wspaniałej ekipie pracującej w Tom&Paul's w Ełku oraz fotografowi Dariuszowi Gajko mogę pokazać Wam, że można ubrać się tam od stóp do głów. Specjalnie dla was skomponowaliśmy 4 stylizacje zarówno na co dzień jak i na wyjcie np.do kina czy randkę.


Zobaczcie efekt mini sesji z Tom&Paul's




kurtka-Tommy Hilfiger / koszula-Tommy Hilfiger / spodnie-One Grenn Elephant /  torebka-Aigner 









płaszcz-Calvin Klein /  koszula-Calvin Klein / spodnie-Amisu / torebka-Morgan / chusta-Joop / buty-Buffalo London





bluza-Calvin Klein / spodnie-One Grenn Elephant / trampki-Tommy Hilfiger / T-shirt-Top Pops







spódnica-Bershka / koszula jeansowa-Arrow / bluzka-TopShop / kozaki-Miss Roberta / torebka-Polo Ralph Lauren
 
*wpis powstał przy współpracy ze sklepem  Tom&Paul's
*zdjęcia: Dariusz Gajko





40 komentarzy:

  1. zestaw czwarty!
    zdecydowanie najbardziej przypadł mi do gustu ;)
    te buty i połączenie bluzki z koszulą... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne stylizacje (w szczególności pierwsza i czwarta jest w moim stylu) + zdjęcia rewelacja :) gratuluję <3
    wyglądasz fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wow nie poznałam Cię:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna przygoda, szczęściara z Ciebie;-) Najbardziej też podoba mi się zestaw ostatni, ależ tam jesteś seksowna i powabna.
    Zapamiętam sobie nazwę sklepu, może kiedyś otworzą się w Poznaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :):)
    Pięknie wyglądałaś w każdej stylizacji...

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście każda stylizacja wygląda ciekawie, ale ostatnia najbardziej do mnie przemawia. :) Super post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się 4 propozycja, bo mogłabym ja założyć w całości. Bardzo fajny sklep!

    OdpowiedzUsuń
  8. super! nr 2,3 i 4 mi się najbardziej podobaja :)
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze dwa zestawy najbardziej do mnie przemawiają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje! We wszystkich podobają mi się buty oraz ten czarny płaszcz i skórzana spódniczka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Ostatni zestaw baaaardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zdjęcia. Robią wrażenie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz w każdej stylizacji, a sklep znam i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatni zestaw rewelacja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia! trzecia stylizacja najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, a ostatnia stylizacja mi się najbardziej podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne zdjecia:) wygladasz bosko:)
    3 stylizacja przypadla mi do gusu najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się ostatnia stylizacja ze skórzaną spódnicą!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne stylizacje :))
    Ps. wpadaj do mnie na konkurs :)) może akurat się poszczęści :D
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html

    OdpowiedzUsuń
  20. TAKIE CIUCHY w tym mieście ??? Bardzo udane zestawy, świetna sesja :) najbardziej podoba mi się stylizacja w czerni Calvina Kleina

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale suuuupeeeer, też chcę taki sklep! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka ciągle się rozwija więc być może że sklepów będzie coraz więcej również w innych miastach. Warto śledzić fanpage sklepu informują tam o każdych nowościach. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  22. Bardzo fajne zdjęcia jednak brakuje mi w Tobie trochę życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. 2 i 3 stylizacja dla mnie bomba a reszta taka średnia :) ale oczywiscie sesja na 5 ! zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz piękne oczyska !

    zapraszam na http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. super a w ostatnim zestawieniu się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia i gratuluję bloga :))
    Zapraszam do mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jak dla mnie druga stylizacja jest fantastyczna! genialny płaszcz, koszula i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. najbardziej podoba mi się ostatni zestaw

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za odwiedziny i komentarz! ♥
    Świetne zdjęcia,cudne stylizacje,najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja! :))
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  30. W kozakach i skórzanej spódniczce wyglądasz bosko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)