piątek, 28 listopada 2014

OPASKI SOUTACHE DLA DZIEWCZYNEK

Dzisiaj chcę wam pokazać 4 opaski jakie ostatnio wykonałam na specjalne zamówienie. To genialny prezent dla dziewczynek, bo każda jest inna i niepowtarzalna.  Dorosłe panie również mogą skusić się na tego typu ozdobę do włosów w ulubionym dla siebie kolorze na co dzień lub specjalną okazję:ślub, wesele, sylwester itp. Możliwości wykonania tego typu biżuterii jest nieograniczona. Wszystkie opaski to mój projekt i wykonanie zresztą tak jak każda biżuteria którą tworzę. Rękodzieło powraca, bo jest niepowtarzalne i oryginalne. Mam nadzieję, że i wy je pokochacie.
Zainteresowane osoby biżuterią mogą kierować wszelkie pytania przez mojego fanpaga TUTAJ

Przy okazji zapraszam również na wyprzedaż moich rzeczy TUTAJ

Zapraszam do obejrzenia zdjęć (nie oddają niestety rzeczywistego uroku i piękna opasek).  
















11 komentarzy:

  1. ta druga jest śliczna!

    ________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia jest dla mnie śliczna :) chociaż wszystkie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. opaski są niesamowite, wszystkie bardzo mi się podobają - bardzo oryginalne i idealnie nadają się na prezent na mikołajki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany, gratulacje, że potrafisz takie rzeczy robić!
    szacun - ja jestem absolutnie "lewa" manualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wszystkie są przepiękne, a jak perfekcyjnie wszystkie wykonane, masz talent i wyobraźnie, artystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko cudowne! Jestem zachwycona Twoją biżuterią. Masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, widać, że włożyłaś w to sporo pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. trzecia jest prześliczna! jaki talent!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)