czwartek, 6 listopada 2014

HEARTS COAT AND FRINGE BOOTS


Dzisiaj przybywam do was z czarno-białą stylizacją ale w nieco innym wydaniu. Żeby nie było nudno klasykę przełamałam różowym sweterkiem, pod który założyłam koszulę ze skórzanym kołnierzykiem.  Zamiast gładkich czarnych spodni i płaszcza wybrałam spodnie w wytłaczany wzór a płaszcz  w białe serduszka. Kolejnym elementem są buty z frędzlami, które sama przyczepiłam. Znudziły mi się takie zwyczajne botki dlatego w prosty sposób je odmieniłam i mam buty 2w1.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-)


















spodnie/pants - Mohito
sweter/sweater - Zara (sh)
koszula/shirt - Atmosphere (sh)
płaszcz/coat - Atmosphere (sh)
botki/ boots - Bianca (sh) + frędzle(fringe) DIY
torba/bag - no name 


A na koniec pokażę jak w prosty sposób zrobić frędzle na buty. Wystarczy wziąć stare spodnie skórzane (ja kupiłam w sh) wyciąć z nich dwa prostokąty tak aby pasowały na buty (ja zrobiłam dłuższe żeby można było wykorzystać do innych butów), następnie pociąć na dość cienkie paski, górę podłożyć i podkleić klejem przeznaczonym do tkanin, skóry itp. Na koniec przyszyć czarne zatrzaski i gotowe ;-)










29 komentarzy:

  1. Genialne!!!! Choruję na frędzle, już czekam na kolekcję z Mojito <3 Rewelacja, biegnę jutro do sh i robię to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przemawia do mnie, może dlatego, że nie znoszę różowego, nie wiem, ale jakoś tego nie czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne spodnie :)
    zapraszam do mnie na lumpeksowy post !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz. Super pomysł na buty. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi frędzlami !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny płaszcz <3 a buty świetnie przerobiłaś, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :) płaszczyk jest przeuroczy, sweterek śliczny a buty dodają pazur. Genialnie je odświeżyłaś. Świetny pomysł z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Staaaaara - szacun!
    Jezu, gdybym ja spróbowała zrobić coś takiego, to zostałabym Miss Outfitów Miesiąca u Niemodnych Polek ;P
    a na pewno trafiłabym na ichnie forum - do wątku "Radujące Precjoza of The Day" ;P

    serio, te buty wyszły świetnie!
    mało komu by się udało "ulepszając" samemu jakiekolwiek buty tak nie odwalić kaszany!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny duet koszuli i swetra! Ciekawy pomysł z przeróbką botków.

    OdpowiedzUsuń
  10. te frędzle to genialny pomysł, jetem pod dużym wrażeniem ! :) zestaw jest świetny! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to sama przyczepiłaś te frędzle? Ale czad!!! Od razu stare buty nabrały nowego życia :) Rewelacyjnie Ci to wyszło, widać, że mega kreatywna z Ciebie osoba, a to się na prawdę ceni :)
    Płaszczyk jest boski <3 przeuroczo się prezentuje :) Ahhh... te Twoje zdobycze z SH hihih ;)
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty genialnie Ci wyszły! Płaszcz i spodnie też świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cute jacket! Love the pom-poms

    - Sarah :)
    www.thecrownbijoux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super cute boots!
    http://www.sweetwordsprettypictures.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wygladasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł na frędzle niebanalny i wyszło profesjonalnie ;) Podoba mi się połączenie płaszcza z różowym swetrem, oraz ciekawa torebka.
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry pomysł z butami.
    Ps: więcej uśmiecchu na twarzy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Botki wyglądają super z tymi frędzlami! Świetny płaszcz!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się kurteczka - sama słodycz oraz żakardowe spodnie. Brawo za pomysł obuwniczy

    OdpowiedzUsuń
  20. wow płaszczyk cudo (: fajny pomysł z tymi frędzlami (:

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł! Muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)