niedziela, 30 listopada 2014

GREY AND LEATHER DRESS


Od dawna szukałam sukienki na jesień/zimę która będzie z długim rękawem. Pełno w sklepach różnych sukienek ale zazwyczaj mają rękaw 3/4 co mnie strasznie irytuje. W końcu zupełnie przypadkowo znalazłam taką która spełnia moje oczekiwania a dodatkowo ma falbankę z eko skóry. Śmiało można ją nosić zarówno do rajstop jak i do czarnych spodni. Dobrałam do niej długie czarne kozaki, szary płaszcz i kapelusz oraz skórzany kołnierzyk Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)

Wyprzedaję swoje rzeczy na vinted zainteresowane osoby zapraszam TUTAJ
















sukienka/dress - Missguided (outlet)
buty/shoes - no name
płaszcz/coat - no name
kapelusz/hat - sh
kołnierzyk/colar - DIY

31 komentarzy:

  1. sukienka jest piękna, świetnie wszystko ze sobą połączyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. buty <3

    ________________________________________
    pierwsza stylizacja w studiu!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny kapelusz! Aczkolwiek zrezygnowałabym z tych butów do tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw i kapelusz !
    Ja uwielbiam rękawy 3/4 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny kapelusz! buty mega! <3

    www.fashion-utopia.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa bardzo, nie pomyślałabym że to sukienka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę piękna stylizacja ;)
    mozemy obserwować ;) www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Alez ty jesteś śliczna nie umiem sie na patrzec:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko super:):) Buty są naprawdę piękne!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szary kapelusik to mój faworyt <3 Poluje na cos podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalne detale, które przyciągają wzrok zawojowały tą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo oryginalnie a kapelusz idealnie pasuje do reszty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny zestaw, ja bardzo lubię połączenie czerni z szarością. W 100% moje klimaty. Do tego śliczny makijaż dopełnił całość.

    pozdrawiam,

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie zachwyciły buty - są rewelacyjne. Bardzo fajne połączenie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. I like it, but the all leather look at the bottom is a bit too much...no critism...just a note.
    But the top is amazing! the collar is gorgeous!!!

    I would really appreciate if we would follow each other on GFC, G+ and BL, so that we can keep in touch!
    let me know honey and i follow right back!
    xoxo Colli || my Blog - TOBEYOUTIFUL || Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kolor szary, uwielbiam takie zestawy :) Świetny kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetynie połączenie spódnicy z butami, jak dla mnie rewelacja ! :-) No i kapelusz jest nietuzinkowy :-)
    Pozdrawiam Lardyka

    OdpowiedzUsuń
  18. http://www.kobiecyelk.pl/warsztaty-modowe-na-mikolajki/

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiekne szarości połączone z wielkim smakiem

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo stylowo!!! Cudowny kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo, bardzo ładnie :) Jedynie buty nie w moim stylu ale nic nie szkodzi :P
    A oczy masz hipnotyzujące i mają piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo seksownie i elegancko !

    OdpowiedzUsuń
  23. I like your fetish attitude !
    M.

    OdpowiedzUsuń
  24. kolorystyka zestawu super :) ładnie Ci w tej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Awesome
    Have a great time
    kisses <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)