niedziela, 23 listopada 2014

CZARNY GOLF + BIAŁE SPODNIE


Cześć kochani. W dzisiejszej stylizacji króluje czerń i biel. To najbardziej tradycyjne a zarazem eleganckie połączenie. Pomimo jesieni postawiłam na białe spodnie do których dobrałam czarny bardzo ciepły oversizowy golf, który zakupiłam w second handzie za 2zł. Tego typu swetry są bardzo modne tej jesieni, można dostać je prawie w każdym sklepie w cenach zazwyczaj od 100zł. Warto zatem pochodzić po lumpeksach i znaleźć coś tańszego. W stylizacji nie mogło zabraknąć botków, kurtki i mojego ukochanego turbana.
Na dzisiaj to tyle :-) Do następnego...:-)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Pozdrawiam



















sweter/sweater - sh
spodnie/pants - Zara
botki/boots - House
kurtka/coat - Amisu (sh)
turban/turban cap - allegro 





37 komentarzy:

  1. moje ulubione zestawienie kolorystyczne <3

    _________________________________________
    najbardziej pożądana czekoladowa paletka cieni sezonu!
    + makijaż
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. super botki!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/fur-vest.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ten turban, to jest już Twój znak rozpoznawczy!
    dobrze, dobrze - trzeba mieć coś takiego, co nas z tłumu wyróżni ;)
    mnie się to podoba!

    no i golf - on też moje oczy tu raduje!
    uwielbiam takie golfy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :-) świetne połączenie i ten turban... extra wyglądasz :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Turban jest boski, i kotek mrau!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/11/greyscale.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful post! I love the knit and your shoes - a gorgeous combination!

    Katarina x
    http://katarina-ahlsson.se

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie Ci w tych spodniach, masz bardzo zgrabne nogi :) A sweter idealny na zimowe wieczory, musi być cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jest cieplutki i to bardzo ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  8. uwielbiam czarno białe połączenie wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter wygląda bardzo efektownie, to fajny zakup:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. połączenie bieli i czerni musi wyglądać dobrze, nie ma inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Białe rurki - dobra opcja :)

    http://coco-bebe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny golf i jeszcze w czarnym kolorze - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Golfik wspaniały i za jaka zawrotną sumę go dorwałaś ;)!!!! Świetnie dopasowałaś całość stylizacji!!! Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham takie swetry! fajny i nietypowy zestaw, chociaż czarno-biały;) ten turban dalej mnie nie zachwyca, ale poprzednia stylizacja - fantastyczna, masz pociągłą twarz i w takiej czapce jest ci genialnie!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna, oryginalna stylówka! :)
    Ten turban naprawdę ciekawy.
    Obserwuję i czekam na kolejne posty!
    Pozdrawiam, Niepoprawny z blogniepoprawnego.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek idealny i spodnie też! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie, świetny sweter <3!!

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się, świetnie dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie Ci w białych spodniach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa czapka, całość bardzo ładna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię białych spodni, ale póki ja ich nie noszę nie przeszkadzają mi :)
    stylizacja na plus, ale ten turban strasznie mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)