sobota, 4 października 2014

ZARA DRESS + JEWELRY SOUTACHE


Zupełnie zapomniałam o tej stylizacji, zdjęcia były robione pod koniec sierpnia. 
Obchodziłam z mężem naszą 2 rocznicę ślubu i na tak ważną okazję chciałam wyglądać elegancko.

Wybrałam sukienkę, która świetnie podkreśla figurę. Góra  jest zabudowana, za to ma pięknie wycięte plecy. Wzór na sukience przypomina mi kolorową łuskę. Założyłam do niej szpilki w podobnej kolorystyce. Do tego czarne dodatki - biżuteria sutasz (mojego wykonania) oraz kopertówka. Wieczorem okryłam się czarnym żakietem. 
Jak wam się podoba?

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Pozdrawiam ;-)
















KISS :-) Do następnego...


sukienka/dress - Zara (outlet)
szpilki/heels - H&M (sh)
żakiet/jacket - Vero Moda (sh)
kopertówka/clutch - sh
biżuteria/earrings and bracelet - HandMade soutache JeanetteGLoves

21 komentarzy:

  1. buty idealnie dobrałaś do sukienki! brawo

    ___
    a u mnie?
    pachnąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome shots :) I think you should share your photos on www.voguedrobe.com, too :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko pięknie dobrane. Biżuteria skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest genialna! Po prostu świetna i mam nadzieję, że zobaczę ją jeszcze w innych stylizacjach, bo jest tego godna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, idealnie wszystko dobrałaś, a biżuteria jest śliczna, masz talent

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie połączyłaś buty i sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your ear rings and also the print of your dress. Amazing,
    would you like to follow each other?


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale genialnie! Rewelacyjnie wyglądasz w takim uczesaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna bizuteria - uwielbiam ręcznie robione ;-) A sukienka jest rewelacyjna!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka bardzo ładna, z tym wycięciem na plecach wygląda seksownie :)
    super się prezentowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna ta sukienka! uwielbiam ta Twoja bizuterie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale chudzinka :) Super sukienka, podkreśla piękną sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tworzysz przepiękną biżuterię! bardzo mi się podoba. świetny blog. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. DAWNO DO CIEBIE NIE ZAGLĄDAŁAM :) TO CO TUTAJ WIDZĘ OKREŚLIŁABYM MIANEM ZJAWISKA :) PIĘKNIE TO ZBYT BANALNE SŁOWO! I PATRZYSZ MI PROSTO W OCZY :) POZDRAWIAM LENA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, staram się, jeszcze przydałyby się lepsze jakościowo zdjęcia ale niestety na razie nie mogę sobie pozwolić na lustrzankę. Musi wystarczyć zwykła cyfrówka, myślę że i tak jest nieźle :-) Pozdrawiam

      Usuń
  15. Ależ Ty masz figurę, dziewczyno! :) Super stylizacja i ogólnie piękny look :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna biżuteria, a Ty wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)