czwartek, 9 października 2014

STREET STYLE: DRESS + JEANS


Hej. Mam dla was kolejny jesienny look z moim ulubionym kapeluszem i dziurawymi spodniami.
Takie spodnie u niektórych przechodniów wzbudzają chyba mieszane uczucia, ich wzrok mówił sam za siebie-co ona założyła? (hehe...), ale mnie to zupełnie nie obchodzi ważne, że mi się podobają i wręcz je kocham.
Sukienkę koszulową w kratę mieliście już okazje zobaczyć na moim blogu. Postanowiłam pokazać jej drugie oblicze i zestawić z dżinsami. Rozpięta do połowy daje efekt tuniki. Żeby nie zrobić z siebie krasnala, koniecznie musiałam założyć szpilki, zresztą bardzo wygodne dzięki czemu wyglądam elegancko. Do tego tylko jeszcze futrzana kamizelka (idealna na tę porę roku) oraz kapelusz  i jesień nie jest mi straszna.
Ostatnio zauważyłam, że powrócił trend noszenia sukienki ze spodniami. Kiedyś bardzo mi się to nie podobało, może dlatego, że widziałam źle ze sobą zestawione, przez co sylwetka wyglądała  karykaturalnie. 
Ważne jest odpowiednie zestawienie i dopasowanie do naszej figury. Wiele inspiracji można znaleźć w internecie, w magazynach modowych, bez problemu każdy znajdzie rozwiązanie dla siebie.
Mi ten trend zestawiania spodni z sukienka lub spódnicą  bardzo się podoba. Dlatego złota zasada ''nigdy nie mów nigdy''.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)


















sukienka/dress - sh
dżinsy/jeans - Bershka (sh)
szpilki/heels - sh
kamizelka/vest - sh
kapelusz/hat - sh
torba/bag - no name

13 komentarzy:

  1. wow!
    uwielbiam podarte jeansy!
    wyglądasz świetnie!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeans, koszula w kratę i czarne dodatki zawsze HOT! Super :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfect hat & shoes, I just loove it <3
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/10/blue-jasmine.html
    https://www.facebook.com/Pandamone

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, szpilki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne połączenie! Bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ten kapelusz , swietnie podkreca stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa stylizacja !:) Zwraca uwagę :)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz pomysł na niebanalne stylizacje:) spodnie są mega:) ps zapraszam na recenzję książki-"Klasyczna setka"

    OdpowiedzUsuń
  9. Przechodnie po prostu zazdroszczą;-)
    Bardzo mi się podoba ta stylizacja, widać, że masz modowy dryg. Najbardziej ujął mnie kapelusz, wspaniały jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the ripped jeans !

    www.bisousnatasha.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaram sie twoim stylem ! Wszystko perfekto jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)