niedziela, 12 października 2014

SECOND HAND TOTAL LOOK


Nigdy nie lubiłam jesieni, a zimy wręcz nie znoszę. Dziś mogę stwierdzić, że jesień jaką mamy w tym roku jest piękna i bardzo ją lubię. Najbardziej kocham te barwy, które daje nam przyroda. Liście wyglądają jak pomalowane przez artystę. Spacery w takim otoczeniu są tak kojące, że nie chce się wracać do domu do szarej codzienności.
Dzisiejsze zdjęcia są właśnie w takim otoczeniu i wyglądają pięknie. 

Główną rolę w tej stylizacji grają piękne spodnie w kolorze ciemnej czerwieni i złotym (złoto-żółtym) wzorem. Mogliście już zobaczyć z nimi look we wcześniejszych postach. Te spodnie skradły moje serce, a co najważniejsze upolowałam je w second handzie za 5zł. Były o dwa rozmiary za duże dlatego musiały trafić do krawcowej. 
Połączyłam je z czarnym golfem i złotymi dodatkami. Jest to jedna z moich ulubionych stylizacji.
Nie uwierzycie ale wszystkie rzeczy oprócz nakrycia głowy kupiłam w second handzie. Kolejny raz chcę wam udowodnić, że nie trzeba wydać majątku, żeby wyglądać dobrze. Takie perełki można znaleźć tylko w takich sklepach i wiadomo, że będziemy wyglądać oryginalnie. Wystarczy mieć trochę wyobraźni i sukces gwarantowany. Zauważyłam, że jeśli ktoś nie ma gustu to nawet, gdy ma pieniądze wydaje krocie na ubrania to i tak ich wygląd pozostawia wiele do życzenia.
Ostatnio robiąc sobie wycieczkę po sklepach, głownie sieciówkach utwierdziłam się w przekonaniu, że ubrania w większości z nich są prawie identyczne. Kolejną rzeczą są ceny, które są zbyt wygórowane w stosunku do jakości. Ciężko znaleźć coś fajnego i cieszę się, że są takie sklepy jak second handy.

Zapraszam was do obejrzenia dużej porcji zdjęć i obserwacji mojego bloga :-)



















spodnie/pants - sh (5zł)
golf/sweater - sh (2zł)
buty/heels - sh (nowe/new) (15zł)
płaszcz/coat - sh (15zł)
pasek/belt - sh (5zł)
puzderko/clutch - sh (13zł)
turban/cap - allegro (20zł)

40 komentarzy:

  1. Tez lubie bardzo second handy...mozna wynalesz tam przepiekne rzeczy... tez tam lubie wyszukiwac skarbow. Twoj zestaw jest bardzo ciekawy i slicznie w nim wygladasz:) A jesien rzeczywiscie w tym roku piekna, uwielbiam ja ...zreszta to maja ulubiona pora roku:) Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie są świetne!

    ________
    a u mnie?
    PasteLove fashion !

    OdpowiedzUsuń
  3. W SH trzeba potrafić szukać, ja niestety nie mam takich zdolności. Świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, ale też trzeba mieć szczęście. Czasami nie muszę długo szukać, bo same rzeczy wpadają mi w ręce :-)

      Usuń
  4. wow, wyglądasz przepięknie, jesteś chyba mistrzynią w tworzeniu świetnych stylizacji za niewielkie pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja boska, zazdroszczę że umiesz wyszukać takich perełek.!
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas, K&E

    OdpowiedzUsuń
  6. Te rzeczy sa po prostu unikatowe! :) Wygladasz przepieknie!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny jest ten zestaw, trochę przywodzi na myśl modę miedzywojnia!

    spodnie są świetne - uwielbiam takie modele!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz bardzo nietuzinkowo, nie da się przejść obok obojętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie super! Uwielbiam oryginalne, wyróżniające się z tłumu stylizacje. Muszę przyznać że świetnie dobierasz kolory :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham oryginalność i uwielbiam szukać niepowtarzalnych rzeczy, a jeszcze jeśli można zdobyć coś za niewielkie pieniądze to tylko jestem happy :-) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Świetnie i baardzo oryginalnie, masz bardzo dobre wyczucie stylu i najważniejsze jest to że swoje pomysły potrafisz zrealizować niewielkim nakładem finansowym :) ! Jestem twoją 160 obserwatorką, serdecznie zapraszam Cię do mnie ;* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie sztuką jest stworzyć coś ciekawego nie podążając ślepo za modą i tym że wszyscy to mają to i ja muszę to mieć nie ważne, że np. muszą wydać na jedną rzecz pół pensji. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Bardzo nietypowa i oryginalna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz przepięknie, tak tajemniczo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie i torebka są genialne! Świetnie wyglądasz w tym zestawie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne spodnie <3

    żałuję, że teraz w czasie studiów nie mam czasu łazić po sh :(

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie! rewelacyjne spodnie !:*

    OdpowiedzUsuń
  16. czasem mają takie ciekawe akcje promocyjne, warto śledzić ich gazetkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, outfit jak nie z Polski :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. great post love. Would u like to follow each other on bloglovin and facebook??? let me know

    https://www.facebook.com/pages/Idareyoutobefashion/163469067167071
    www.idareyoutobefashion.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama ostatnio natknęłam się w second handzie na piękną koszulę, więc rozumiem Twój zachwyt :)
    Torebkę bym zabrała ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam sh za własnie takie perełki. oryginalna stylizacja, która przykuwa uwage;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow tego się nie spodziewałam wchodząc tutaj. Miłe zaskoczenie, bo wszystko jest stonowane i świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojjj, ja też zdecydowanie jestem osobą ciepłolubną i nie cierpię jesieni, jednak gdy jest taka jak teraz, to nawet trochę jestem w stanie ją polubić :P hehe
    Spodnie i torebka są boskie <3
    Szczerze powiedziawszy jestem tu pierwszy raz, ale przejrzałam poprzednie posty i Twój styl przypadł mi do gustu w 100% :) widać, że znasz się na rzeczy i nic tu nie jest przypadkowe, dlatego z miłą chęcią obserwuję :)
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że przypadł Ci do gustu mój styl. Dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Trzeba docenić, jeśli widać, że ktoś zna się na rzeczy i dodatkowo sprawia mu to radość :)
      :*

      Usuń
  23. ale piękna torebka <3
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super elegancki:)turban, buty, torebka podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)