niedziela, 19 października 2014

PLISOWANA SPÓDNICA W KLASYCZNYM WYDANIU


Po dawce kolorów przyszedł czas na klasykę. Czerń i biel to idealny duet na każdą okazję, w każdym wieku.
Czarną plisowaną spódnicę połączyłam z koszulą i botkami. Koszula ma piękny kołnierzyk wykonany z ekoskóry. Posiada również czarny dół czego akurat tutaj nie możecie zobaczyć bo jest wciągnięta w środek spódnicy.
Zarówno spódnicę jak i koszulę kupiłam w second handzie.

Plisowana spódnica od razu kojarzy nam się z babcią, która nosiła nie tylko jednokolorową, ale i w kwiaty. Już od jakiegoś czasu są bardzo modne. Mamy ich duży wybór:krótkie, midi, długie każdy znajdzie coś dla siebie. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Pozdrawiam :-)














spódnica/skirt - sh
koszula/shirt - sh
botki/boots - House
torba/bag - no name
pasek/belt - no name



28 komentarzy:

  1. super wyglądasz :-) bluzeczka absolutnie w moim stylu^^

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tym secie!

    ________________
    a u mnie?
    płaszcz z Zara w roli głównej
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cute skirt!

    xo T.
    initialed.ca

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny klasyk :) Podoba mi sie ze wabralas botki do tego! Super!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie poradziłaś sobie z klasycznym tematem. Torba jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz:)
    dzieki za komentarz!:)

    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponadczasowy zestaw czerni i bieli… myślę, ze każda z nas powinna mieć w swojej szafie taki klasyk :)
    Ty to kochana masz rękę do tych perełek z SH, tej bluzki to mega Ci zazdroszczę- fantastyczna jest! :)
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyciła mnie koszula i pierścionek ze skrzydłami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o, i takie połączenie czerni i bieli, to ja rozumiem!
    jak nie ma nudy, to ja to chwytam - od razu!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie retro z zadziornym rockiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz
    bardzo fajny blog będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy blog, a ta stylizacja jest super, pasuje do Ciebie.
    Pomożesz mi?
    http://monicabelle.blogspot.com/2014/10/my-wishlist-from-sheinside.html
    Zapraszam do klikania w linki
    z góry dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladne, klasyczne polaczenie, zmienilabym tylko pasek i dodala usmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerń i biel zawsze super! Buty są cudne :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i kreatywny post, genialny blog :) Obserwuję i mam nadzieję na rewanż :)

    Zapraszam do mnie, nowy post! Obserwuję moich obserwatorów
    http://indivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam słabość do takich klasycznych zestawów. Cudowna spódnica i genialne buty <3
    Pięknie wyglądasz :)

    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na połączenie czerni i bieli! Podobają mi się te skórzane elementy i cięższe botki. Równoważą grzeczny charakter bluzki z kołnierzykiem i plisowanej midi.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna spódniczka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna spodnica, podoba mi sie look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogromnie spodobał mi się ten look :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za plisowanymi spódnicami,ale Ty wyglądasz w niej genialnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Klasyczna stylizacja, ale piękna, spódnica jest super! Więcej uśmiechu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Troszkę uśmiechu i będzie 10/10 :)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz szałowo :)

    Fajny blog.Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)