czwartek, 30 października 2014

PLANETA KOBIET - YVES SAINT LAURENT

Hej,
Ostatnio miałam okazję wybrać się na film

''Yves Saint Laurent”. Zachęcona faktem, że Planet Cinema w naszym mieście organizuje "Modową Planetę Kobiet" czyli seans filmowy, który poprzedzał pokaz makijażu, oraz porady stylistek.
Jako że w moim mieście, wydarzeń które mają cokolwiek wspólnego z modą jest bardzo mało, z wielką chęcią postanowiłam się tam wybrać.
Chociaż ani stylistki ani pokaz makijażu nie zachwyciły mnie, to dużą radość sprawiło mi obejrzenie filmu. I chociaż jest on kontrowersyjny, to opowiada o jednej z największych
postaci w świecie mody. A wszystkie te osoby które przyszły, dzięki niemu poszerzyły swoją modową wiedzę.


Na początku filmu poznajemy młodego, niezwykle utalentowanego człowieka Yvesa, który został doceniony przez samego Diora. Po śmierci projektanta staje się on dyrektorem artystycznym tego znanego Domu Mody. 
Podczas pierwszego autorskiego pokazu, poznaje Pierra Berge, który zmienił jego życie (był jego partnerem). To właśnie z nim założył swój własny dom mody YSL.
Film pokazuje nie tylko pracę  Yvesa w świecie mody, ale i jego homoseksualizm. Poznajemy wzloty i upadki bohatera a także jego problemy z nałogami: narkotykami i alkoholem. 
Większa część filmu przedstawia  głównie życie osobiste Yvesa:imprezy, przypadkowy seks, nałogi, załamania a także choroba. Ale przede wszystkim ukazuje nam geniusza artystycznego, twórcę nowych trendów, który inspirację czerpie z fascynującej go sztuki. 
Film bardzo mi się podobał i polecam wszystkim tym którzy jeszcze go nie oglądali. 




A na koniec zdjęcia stylizacji, którą wybrałam na wyjście do kina.
Postawiłam na klasykę czyli czerń, którą ożywiłam pięknym płaszczem w gazetowy print. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-)











bluzka/blouse - River Island (sh)
spodnie/pants - Only (sh)
buty/boots - House
płaszcz/coat - Desigual (outlet)
torba/bag - no name
kolczyki/earrings - HandMade JeanetteGLoves



19 komentarzy:

  1. mega podobają mi się te Twoje buty !

    _______________________
    fashionblogger, styling&makeup
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjecia, musze sie w koncu zmobilizowac i obejrzec ten film:)
    Ostatnie zdjecie mi sie bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great outfit, very mystical, the coat is stunning. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kolczyki robią wrażenie, ktoś się nad nimi napracował :) ślicznaś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dokładnie robiąc kolczyki bardzo się napracowałam. Tak jak w opisie zrobiłam je sama. Od jakiegoś już czasu tworzę sama biżuterię techniką haftu sutasz ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  5. jak zawsze wyglądasz fantastycznie, bluzka jest świetna, a kolczyki wykonane perfekcyjnie-masz niesamowity talent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam na tym filmie, bardzo mi się podobał. Nie miałam pojęcia, że YSL prowadził aż tak ciekawe życie :)
    A co do Twojego zestawu - to klasa! Płaszcz jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość zdecydowanie na plus... na pewno przyciągałaś spojrzenia ;)
    Film również oglądałam , świetny !
    pozdrawiam
    http://poprostumeg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. obłędna stylizacja warstwy lejące tkaniny kocham

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing outfit: LOVE it!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!! Have a nice Halloween!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  10. film to zdecydowane must watch czy jakoś takoś ;) i wow! jaki nietypowy płaszcz! :O nigdzie takiego nie widziałam
    What is in the hat? blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wyglądasz. :)

    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja! płaszczyk cudowny

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post kochana ! Wpadnij do mnie w wolnej chwili :)
    Obserwuję :)
    (proszę o kliknięcia w linki )

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie muszę obejrzeć film :)
    A płaszcz jest rewelacyjny :o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)