środa, 22 października 2014

MILITARY STYLE


Styl militarny zazwyczaj zawsze jest modny na sezon jesień/zima. W tym roku  mogliśmy zobaczyć militarne propozycje na pokazach u Roberta Kupisza, Balmainiego, Alexandra Wanga czy Marca Jacobsa.
Charakterystyczne dla tego stylu są ubrania w odcieniach zgniłej zieleni, czerni, szarości; ciężkie buty oficerki a także pagony.
W dzisiejszej stylizacji postawiłam na spodnie i żakiet w kolorze khaki. Nie chciałam, żeby cały look był zbyt ciężki dlatego dodałam szarą koszulę oraz botki na słupku. Całość dopełniłam kapeluszem,paskiem i dużą torbą.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Do następnego.... :-)















spodnie/pants - H&M (sh)
żakiet/jackiet - New Look (sh)
koszula/shirt - Zara (sh)
kapelusz/hat - sh
pasek/belt - sh
botki/boots - House
torba/bag - no name

43 komentarze:

  1. spodnie są śliczne <3

    _____________________
    a u mnie?
    wyprzedaż nowych i modnych rzeczy
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba tu to połączenie szarości i zieleni!
    moje kolory - lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wszystko do siebie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :)) stylizacja jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi miło ja teżobserwuję :)
    wyglądasz świetnie w tym zestawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie! uwielbiam taki styl :) genialny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie, żakiet jest super! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz :) spodnie są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  9. wybralas najmodniejsze odcienie tej jesienni i przepieknie polaczylas je w calosc!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  10. tu militarnie a tu pasek peace swietny kontrast i oczywiscie militarnie ale nie za duzo, jest uchwycony trend ale nie dosłownie, super <3

    OdpowiedzUsuń
  11. W życiu bym nie dobrała tak dodatków i w życiu bym nie pomyślała że to może się tak świetnie prezentować, genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko mi się podoba w tej stylizacji, każda rzecz z osobna i to jak połączyłaś je w stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna interpretacja militarnego stylu! Subtelnie i kobieco, ale z charakterem. Swietne dodatki - zwlaszcza kapelusz, w ktorym Ci cudownie!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz żałuję, że kilka lat temu podobne spodnie wyrzuciłam na śmietnik grrrr :/
    Żakiet i kapelusz mega przypadły mi do gustu!! :) Sama dumnie bym w takich chodziła :)
    miłego dnia kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. super połączenie kolorystyczne!A spodnie genialne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ajaj! Genialnie! Wszystko świetnie ze sobą współgra...
    Kapelusz i botki wymiatają!
    Pozdrawiam
    http://poprostumeg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba żakiet, świetnie wszystko do siebie pasuję, a kapelusz dopełnia całość

    dziękuje za odwiedziny!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko na tak! Piękny kapelusz :))

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/10/134.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za bojówkami w stylizacjach, ale Ty wszystko tak świetnie zestawiłaś, że wcale mi one nie przeszkadzają ;) Wyglądasz świetnie! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie :)
    super kapelusz :)
    dziękuję za obserwowanie :)
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny zestaw ;)
    Bardzo proszę! Poklikasz w linki przy ostatnim poście? KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacjia, kapelusz z tą koronką cudny ! :)

    klauditte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wygodnie, ładnie i bardzo modnie .
    Genialny kapelusz :)
    p.s. na przyszłość nie zostawiaj mi adresu wchodzę po profilach

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne połączenie:) wszystko ze sobą swietnie sie prezentuje :) pozdrawiam! http://majorka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super look co powiesz na obserwacje za obserwacje tojaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wow!
    bosko!
    wszystko podoba mi się w najmniejszym calu!
    doskonale od stóp do głów!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog! :*
    Mega masz te zdjęcia i wygląd bloga!
    P.S. Kapelusz miód malina *.*
    Obserwuję !
    http://funnyfashion-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja ! Przemyślana, dopasowana, efektywna, wielki plus, bo w dzisiejszych czasach ciężko o tak dobry look ;)
    A kapelusz bym zabrała :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Super spodnie, botki i ogólnie cała stylizacja ;)
    http://fasnion-with-julkaa2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny SET!! Uwielbiam styl militarny..
    Bardzo podoba mi się, że przemyciłaś do tego akcenty kobiece...i ta koronka na kapeluszu :)
    Cudownie :) Lepiej bym tego nie wymyśliła :) Zazdroszczę doskonałej figury :)
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje kolejną fankę :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny outfit ;)

    dopiero zaczynam z blogowaniem, więc każdy komentarz i obserwacja to dla mnie motywacja :*
    http://jaasiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczne spodnie i pasek! Kapitalna stylizacja <3
    Pozdrawiam :*

    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. ale wygladasz slicznie <3
    super zestawienie ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyszlo bardzo elegencko i nawet troche przewrotnie z paskiem ''peace'', bo przeciez gdy w gre wchodzi wojsko, to zwykle nie chodzi o pokoj niestety... Bardzo mi sie podoba calosc! A zakiet jest po prostu boski! <3
    Buziaki!
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dla mnie- idealny zestaw! ;)
    Pasek i spodnie mega mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kapelusz jest boski! Stylizacja bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  37. ta całość jest fantastyczna!

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)