środa, 15 października 2014

MAXI SKIRT + CAP TURBAN



Hej. Dzisiaj za oknem jest u mnie pochmurno i deszczowo dlatego przybywam do was z nowym postem. Przygotujcie się na dużą dawkę zdjęć.

Od dziecka moim ulubionym kolorem jest niebieski, wszelkie odcienie tego koloru, od jasnego po turkusy aż do kobaltowego, chabrowego. Teraz nie mogłabym powiedzieć, że jest to tylko i wyłącznie moja ulubiona barwa, bo uwielbiam wszystkie kolory. 

Kiedy zobaczyłam  tą piękną długą, w dodatku plisowaną spódnicę po prostu zakochałam się i musiałam ją kupić (mogliście już zobaczyć z nią stylizację TUTAJ). Ma przepiękne kolory od błękitu po zieleń (szmaragd). Zgadnijcie gdzie ją kupiłam? Oczywiście w second handzie, była nowa z metką dlatego tym bardziej musiałam ją mieć. Nie ukrywam, że była wyceniona jak w normalnym sklepie, pewnie z racji tego, że była nowa. 

Korzystając z pięknej pogody postanowiłam jeszcze wykorzystać letnią spódnicę ale już w jesiennym wydaniu. Połączyłam ją z białą koszulką, czarną ramoneską, turbanem ozdobionym piękną broszką w kolorze zieleni i złota oraz cielistymi baletkami. 

Z racji tego, że mam piwne oczy (mąż twierdzi, że w słońcu wpadają  w odcienie żółtego) postawiłam na zielono-szmaragdowy makijaż. Stąd też wpięłam w turban taką a nie inną broszkę.

Zakup tej czapki (ja nazywam to turban) było strzałem w dziesiątkę, bo można nosić go na kilka sposobów. Jak widzicie zawsze muszę zrobić coś po swojemu i noszenie go tylko tradycyjnie nie pozwoliłoby mi być sobą. Szkoda, że nie znalazłam też w innych kolorach, może wy gdzieś się natknęliście to piszcie w komentarzach :-)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-) Pozdrawiam


























spódnica/skirt - Papaya (sh)
koszulka/T-shirt - Butik
ramoneska/jacket - Sinsay
buty/shoes - Mohito
turban/cap - allegro
broszka/brooch - sh 

28 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! turban idealnie dobrałaś do tego ubioru, genialnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mnie zatkało, wyglądasz bosko. Piękne kolory idealnie wszystko dopasowane a w tym turbanie wyglądasz zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ledwo wczoraj komentowałam poprzedni post, a tu proszę niespodziewanka... już jest kolejny :) hehe
    I właśnie za to uwielbiam buszować po lumpach :D same perełki można tam wyłowić :D ostatnio jak wyszłam z całą reklamówą łowów, to mój luby aż nie mógł się nadziwić, że tylko za to wszystko 16 zł zapłaciłam :P hehe i powiem Ci, że też fajną maxi wyhaczyłam, tylko teraz jest w krawcowej, bo trochę za długa była, ale może za dwa posty ją pokażę :)
    Twoja jest przepiękna, ma bardzo ładne kolory i w wersji z ramonką bardziej do mnie przemawia :)
    I jeszcze ten turbak i broszka- JEST MOC KOCHANA!! :D
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to gratuluję łowów. Na prawdę czasami można się zdziwić, że takie świetne rzeczy są za grosze. Oczywiście trzeba się nabiegać, żeby coś ciekawego kupić. Bywa też tak, że nic nie można sobie znaleźć-chyba zależy od dnia, ale prędzej czy później szczęście się uśmiecha hehe.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Nooo dokładnie, zależy od dnia :) Ja np jakiś czas temu świetnego futrzaka kupiłam za 3 złocisze, podczas gdy w sieciówce co najmniej ze stówkę za takiego trzeba wyłożyć :P hehe
      :)

      Usuń
  4. Piękna z Ciebie kobieta. Strój pięknie skomponowany i cudownie wyglądasz. Ja niestety nie mam za grosz gustu co do ubierania się ehh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Nie wiem czy masz gust co do ubierania się czy nie, nie mnie to oceniać, ale wiem jedno robisz piękne makijaże, masz niesamowity talent :-) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Oj uwierz mi na słowo, że nie potrafię się dobrze ubrać ehh no cóż...tak bywa. A co do moich makijaży to takie zwykłe mazidła robię w których można się pokazać ludziom heh nic nadzwyczajnego. Ale cieszę się że Ci się podobają :-). Również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie jak zawsze przemyślane do perfekcji... super :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. turban!
    ten turban zdecydowanie wygrywa tu :)
    no i zestawienie go z ramoneską - strzał w dziesiątkę, świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo oryginalna stylizacja, a takiej czapki jeszcze nie widziałam. Jedyne co bym chciała zmienić - to zobaczyć Twój uśmiech :)
    obserwuję, będzie mi miło jak mnie również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te turban jest fantastyczny, bardzo ci pasuje
    Kisses
    Aga

    Check my new post:
    Look of the day - statement necklace
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna czapka i makijaż idealnie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona tym nakryciem głowy. Wszystko świetnie do siebie pasuje a ty jestes bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  12. I personally love this outfit, very Moroccan and the style is just quirky and edgy at the same time!

    Anyway dear, i am inviting you to join my giveaway here
    Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie wyglądasz:) a makijaż cudownie podkreśla Twoje oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna stylizacja :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, klimatyczne zdjęcia! Bardzo ładnie wyglądasz a spódnice masz cudowną!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. PETARDA!! CAŁA STYLIZACJA NA MEDAL!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wszelkie nakrycia głowy, więc uważam, że wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. turban rewelka, az Ci pozazdroscilam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Such a glam turban!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)