wtorek, 7 października 2014

LITTLE GIRL SOUTACHE HEADBAND


Tak jak obiecałam, chcę wam pokazać więcej zdjęć opaski, którą ostatnio uszyłam dla pięknej Nikolki. Opaskę robiłam jak zawsze pracochłonna techniką haftu sutasz.
Do pracy wykorzystałam m.in. kryształek swarovskiego, koraliki toho, szklane listki i perełki. Całość pracy utrzymałam w 4 kolorach : białym, zielonym, fioletowym oraz różowym.
Długość opaski to 40cm + gumka (wiek dziecka 5lat). Tył natomiast  wykończyłam białą ekoskórą.
Zainteresowane osoby mogą składać zamówienia na maila zanet230790@o2.pl.
Opaskę można zrobić w innych kolorach, o długości dopasowanej do wieku dziecka.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)















opaska/hairband - HandMade JeanetteGLoves

8 komentarzy:

  1. Jakie piekne :))

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna <3

    ________
    a u mnie?
    makijaż ślubny

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna opaska! Niesamowicie się prezentuje:-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna Opaska . Bardzo efektowna technika :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)