niedziela, 26 października 2014

GRAY AND BLACK


Obserwując trendy na jesień/zimę 2014/2015 można zauważyć, że nie będzie ani monotonnie ani nudno. Projektanci pokazali w swoich projektach różne kolory zaczynając od tych podstawowych: biel, czerń, szarość(najlepiej noszona od stóp do głów) kończąc na metalicznych:złoto i srebro. Nie zabraknie również pasteli, szmaragdu, intensywnej czerwieni a także koloru khaki jaki pokazałam wam w poprzednim poście. 
Oprócz kolorów projektanci zaproponowali wzory m.in. zwierzęce, szczególnie motyw skóry węża, znaną już nam kratę, kwiaty a także geometryczne nadruki.
Nie zabrakło również futer w różnych barwach, kurtek z wystającym futerkiem, kożuchów a także dużo dzianiny zwłaszcza grube swetry oversizowe.

W dzisiejszej stylizacje postawiłam na szarość i czerń. Moją ulubioną sukienkę, która jest wykonana z dość grubego materiału połączyłam z szarym golfem i płaszczem w tym odcieniu. Nie mogło zabraknąć czarnych długich kozaków sięgających aż do uda, dzięki którym wyglądam na dużo wyższą. Turban z broszką w kształcie misia uzupełnił stylizacje tak, żeby nie wyglądała sztampowo i rzeczywiście nikt nie przeszedł obok mnie obojętnie.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-) Pozdrawiam ;-)





















sukienka/dress - Zara TRF
golf/sweater - Atmosphere (sh)
płaszcz/coat - Attentif (sh)
buty/shoes -  no name
turban/cap turban - allegro
broszka/brooch - sh

51 komentarzy:

  1. i znowu ten fantastyczny turban!
    słuchaj, to już jest taka rzecz charakterystyczna dla Ciebie, że zawsze będziesz mi się z nim kojarzyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wyglada swietnie!
    Nie moge uwierzyc ze taki sliczny plaszcz znalazlas w sh!
    A turban to czysta rewelacja. Mega set!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowww... Amazing outfit: LOVE it!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miły komentarz :)
    Bardzo podoba mi się to połączenie sukienki ze swetrem, początkowo myślałam że to spódniczka
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubiór mnie przekonuje, ale ten turban i kozaki.. niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia śliczne. Uwielbiam takie szrościowe stylizacje. Pozdrawaim http://anima-viliss.blogspot.com/
    Co powiedziałabyś na wspólną obserwację?Jeśli się zgadzasz zacznij ,zrewanżuje się

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno tym urbanem zwracasz na siebie uwagę, ale przecież o to chodzi :)

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niecodzienne nakrycie głowy, które nadaje smaczku całej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjnie wyglądasz ! :) zazdroszczę Twoich kozaków są świetne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny turban! Pierwszy raz taki widzę! A szarości kocham!

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszczyk, golf, spódnica - idealnie! Nie jestem jedynie przekonana do turbanu - to chyba dosyć zapomniany dodatek, ale może faktycznie warto o nim pamiętać, na pewno dzięki niemu jest bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten turban chyba nie do końca mnie przekonuje ale cały zestaw fajny :) idealny jak na tę porę roku.
    przeglądnęłam twojego bloga bo zostawiłaś ostatnio u mnie komantarz i wcześniejsze dwa outfity po prostu cudo !
    pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  13. ekstra zestaw - kozaki killer <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Szarości uwielbiam!!

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny trencz i buty bomba
    masz ochote na wspolna obserwacje bedzie mi milo
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne buty - mam podobne :) Turban przyciąga uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czapka nie bardzo mi się podoba ale cała reszta jest mega :)
    Ps. Zapraszam Cię Kochana na nowy post i Konkursik-> http://magiclovv.blogspot.com/2014/10/konkurs-z-hellmouseeu.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Woooow!!! Ta spódnica jest boska! I te kozaki!!! Razem wyglądają jak prosto z czerwonego dywanu!
    Też obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny zestaw jednak myśle że troszke nie pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo przyjemny dla oka look :) lubię szarości i uwielbiam kozaki za kolano <3 nakrycie głowy bardzo oryginalne, na pewno zwraca uwagę :) buziaki i zapraszam do siebie częściej;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz świetnie! Ostatnio poluję na takie sługaśne kozaki. : ) A turban jest extra!

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. szarości super!, świetny płaszczyk, na tym zdjęciu, gdzie przewiązujesz płaszczyk wyglądasz fantastycznie!, jedynie turban mi tu nie pasuje, za to beret byłby fantastyczny :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super...look)fajny blog
    http://bastonidifashion.blogspot.it/2014/10/la-moda-e-divertimento.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Szarość coraz bardziej mnie przyciąga :D Mnie kolorową Filifionkę, nieprawdopodobne ;)!!!
    Pięknie wyglądasz, a turban jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cUDOWNE POLĄCZENIE, szary płaszcz jest genialny i zakochałam się w twoim nakryciu głowy!!
    Tak 3 maj kochana!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, nikt w turbanie nie wygląda jak świetnie jak Ty! :)
    A taki popielaty płaszczyk mi się marzy właśnie- prost, klasyczny, pasujący niemalże do wszystkiego :) I na dodatek z SH... :D
    u mnie też łupy z lumpa :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne buty!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/10/135.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Połączenie kolorystyczne jedno z moich ulubionych<3 i te kozaki-rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne połączenie kolorystyczne!!!! Uwielbiam szarość z czernią. Bardzo ciekawa czapka nadaje charakteru całości.
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam szare zestawy, bardzo elegancko :)
    No i te buty - strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! przepięknie wyglądasz <33 śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  32. gdzie kupilas takie dlugasne buty? najdluzdze jakie znalazlam to takie - http://bejeans.pl/nowoa-ci/kozaki-vagabondr-cary-18541.html ale i tak są ledwo do kolana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje buty kupiłam u siebie w mieście w normalnym sklepiku. A w internetowych sklepach też nie mogłam znaleźć więc nie mam pojęcia gdzie szukać. Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Dzięki, też może poszukam w stacjonarkach :)

      Usuń
  33. uwielbiam szarości i brązy jesienią :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastycznie wyglądasz i wspaniały masz płaszczyk :)
    Uwielbiam takie kolory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)