środa, 1 października 2014

GAZETOWY PRINT


Po raz kolejny sięgnęłam do szafy męża i podkradłam koszulkę z gazetowym nadrukiem. Uwielbiam ten wzór i nie ważne czy jest teraz modny czy nie ja chętnie po niego sięgam.
Kolejną rzeczą z takim nadrukiem jest płaszcz z Desigual, który uwielbiam i jest moją największą perełką. 
Postanowiłam te dwie rzeczy ze sobą połączyć. Do tego czarne spodnie, botki i duża kopertówka. Korzystając, że nadeszła jesień sięgnęłam również po kapelusz.
Cala stylizacja przykuwa uwagę ze względu na te wzory, ale jest zachowana w stonowanych kolorach. 

A jak Wam się podoba?
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)






















                                           
płaszcz/coat - Desigual (outlet)
koszulka/T-shirt - John Galliano (outlet)
spodnie/pants - Only (sh)
buty/boots - House
torebka/bag - sh
kapelusz/hat - sh

11 komentarzy:

  1. Ten płaszczyk jest rewelacyjny! Wyglądasz świetnie:-) Mi sie podobają gazetowe nadruki:) Chcę znaleźć taki materiał i uszyć spódnicę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty super :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja! Świetny płaszcz i kapelusz! Super wyglądasz!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie printy i połączenie czerni i bieli. Stylizacja udana i spójna :) Sama czaiłam się na te buty, ale były dla mnie bardzo niewygodne, więc ostatecznie zdecydowałam się na inne z tej kolekcji House :)
    Black Worn Jeans

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są świetne!

    ___________
    a u mnie?
    fashion na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak juz jesiennie ... Ładnie ci w kapeluszu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy zestaw, bardzo oryginalny, płaszcz przykuwa wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw ekstra, taki inny ;) zazdroszcze lupow z sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stonowane kolory,ale Ty i tak niesamowicie przyciągasz uwagę:-)świetny klimat!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)