sobota, 27 września 2014

WHITE TROUSERS + JEANS SHIRT


Białe spodnie zawsze kojarzą mi się z latem i nadmorskim klimatem. Można je łączyć tak na prawdę z każdym kolorem. Umiejętnie dobrany krój spodni białych do swojej sylwetki i wieku sprawi, że będziemy wyglądały świeżo i elegancko.
Nie można pominąć, że biel kojarzy się z minimalizmem i oczywiście ze stylem marynarskim.

Ja wybrałam białe spodnie  o kroju rurek.   Połączyłam je z dżinsową  koszulą, granatowymi trampkami oraz torbą w tym kolorze. Nie mogło zabraknąć odrobinę czerwieni, postawiłam na kolczyki sutasz mojego wykonania.

Co prawda nie byłam nad morzem ale spacery nad jeziorem są również bardzo przyjemne.


Zapraszam do obejrzenia zdjęć i obserwacji mojego bloga. Pozdrawiam :-)

















spodnie/trouser - Zara (outlet)
koszula/shirt - House
buty/shoes - no name
torba/bag - sh
kolczyki/earrings - HandMade soutache JeanetteGLoves
zegarek/watch - sh

11 komentarzy:

  1. połączenie jeansu i bieli?
    SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  2. Białe spodnie i dżinsowa koszula to super połączenie, plus Twoje trampki całość fajnie, lekko i bardzo dziewczęco ;)
    Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ingredientes del factor quema grasa

    my blog post ... libro factor quema grasa en uruguay

    OdpowiedzUsuń
  4. W tej stylizacji wyglądzasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste, ładnie skomponowane. Trochę za dużo zdjęć, szczególnie że są do siebie bardzo podobne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie. Spokojnie mogłabym ubrać się tak samo ;) Kolczyki rewelacyjne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :) wszystkie elementy doskonale połączone :P Muszę stworzyć coś podobnego w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, szczególnie butki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)