sobota, 13 września 2014

SUKIENKA W KRATĘ


Jak co roku królem w sezonie jesiennym jest krata. W tym roku powróciła ze zdwojona siłą i pojawia się nie tylko na koszulach ale i płaszczach, kurtkach, dodatkach, sukienkach, spódnicach.
Bardzo modne również są  koszulowe sukienki w kratę. W sieciówkach można znaleźć ich wiele w różnych kolorach ale cena i jakość zostawia wiele do życzenia.
Ja swoją sukienkę znalazłam w second handzie za grosze. Jest porządnie wykonana i najważniejsze nie jest prześwitująca. W końcu ma być to sukienka a nie koszula nocna.
Wykorzystałam to że mamy piękną pogodę i sukienkę założyłam z sandałami na obcasie. Do tego pasek, mała torebeczka i stylizacja gotowa.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)














sukienka/dress - sh
pasek/belt - sh
sandały/sandals - New Look (sh)
torebka/clutch - sh
zegarek/watch - gift

4 komentarze:

  1. okulary to bym Ci ukradła;)

    ______________
    a u mnie?
    nowa zakładka o urodzie, co znaczy?
    nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie materiał jest bardzo ważny przy tego typu sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze świetnie wszystko dopasowałaś. Pięknie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)