poniedziałek, 8 września 2014

LEATHER LOOK + EARRINGS SOUTACHE


Dzisiaj bardzo prosty czarno-biały look. Czarną ''pikowaną'' spódniczkę z eko-skóry  połączyłam z  T-shirtem z nadrukiem, czarną ramoneską i botkami. Postawiłam również na dodatki w tych samych kolorach-biały zegarek, czarna torba i najważniejsze kolczyki sutasz mojego wykonania.
Wzór kolczyków mogliście już zobaczyć TUTAJ tylko w innych kolorach. Będzie również oddzielny post poświęcony tym biało-czarnym kolczykom. Jeśli jednak już teraz jest ktoś zainteresowany można pisać na maila zanet230790@o2.pl (kolczyki założone tylko do zdjęć)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-) Pozdrawiam
















spódnica/skirt - Atmosphere
koszulka/T-shirt - House
ramoneska/jacket - Sinsay
buty/boots - House
torba/bag - no name
zegarek/watch - sh
kolczyki/earrings - soutache JeanetteGLoves

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie stylówy :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jak ja się cieszę, że u Ciebie tyle świeżych, ciekawych wpisów!!!!:-))) Po wakacjach na Malcie wracam do świata żywych i nadrabiam zaległości modowe i lifestylowe:-) Pozdrawiam Cię serdecznie i dizękuję za wspaniałęgo bloga. Jestem Twoją wierną fanką. W prezencie link do filmiku z fotkami z Malty - tam byłam:-) https://www.youtube.com/watch?v=iHM6MvDu6Ww Całuski!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz bosko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)